Zondag's Belevenissen Deel 4

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Zondag's Belevenissen Deel 4

Bericht van zondag op ma 30 okt - 17:33

Daarnet heb ik ruzie gekregen met Muts en me daar verder afgemeld. Het zat er al een hele tijd aan te komen, bijna 2 jaar. Ik heb geen zin verder te gaan met 2 stomme grieten die niks willen leren.

Het punt was dat ik GROVE taalfouten verbeter, geen kleine. Nou dat mag niet van de dames. Zij willen gewoon stom blijven. Mij best, maar dan wel zonder mij. Ik ben benieuwd of er nog commentaar komt.
zondag

Aantal berichten : 3157
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van krakkie op ma 30 okt - 17:43

pff... dat heb je nog lang volgehouden meis!  Daar hoef je toch niet boos om te worden. Ik doe het ook hoor, taalfouten verbeteren, en meestal zeg ik er maar bij, spellingsperfectionist hier. 
meestal krijg ik dan al geen commentaar meer. maar als je anderen verbetert en er niks bij zegt, wordt je uit gemaakt voor grammar nazi soms. 

Ik kon met loes ook al niet meer door één deur.... daar ben ik te dik voor. 
hiha

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3380
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van zondag op ma 30 okt - 18:15

Dat is het nou precies.

De ruzie was eigenlijk met Loes. Vorig jaar januari had ik ook al ruzie met haar. Toen mocht ik van haar niet schijven dat iets dat in de toekomst ligt niet ALTIJD hetzelfde zal zijn als het nu is. Hoe kan je dat nou dan nu al weten? Nee, zij weet het hoor!
Maar omdat Muts daar de baas is schreef zij nu dat ik geen taalfouten meer mag verbeteren. Nou ik kan er niet tegen als iemand schrijft 'de rede is' als hij 'de reden is' bedoelt en daar zeg ik dan wat van want rede en reden zijn 2 totaal verschillende begrippen.
zondag

Bericht van krakkie op ma 30 okt - 21:39

bij gevoelige mensen noem ik het vaak maar een typefout,.... dat komt minder hard aan.....

roosje
krakkie

Bericht van zondag op ma 30 okt - 21:43

Bij rede en reden kan je het inderdaad op een tikfout schuiven. Maar dat je beweert dat iets ALTIJD hetzelfde zal blijven in de toekomst is geen tikfout maar gewoon eigenwijzigheid van Loes. Zij waant zich heel wat en wil altijd gelijk hebben.
zondag

Bericht van krakkie op ma 30 okt - 23:06

en owee als jij iets doet wat haar niet aan staat.... kijkt ze meteen langs haar neus naar beneden... dat is in elk geval hoe haar afkeuring voelt. 

Ben nog steeds blij dat ik geen contact meer heb. Heb zelfs geen contact meer met Alex. Al is dat op zich een lieve schat.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op ma 30 okt - 23:13

Alex (Word) zit al heel lang niet meer op Babbels. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Dat gevoel dat jij over Loes kreeg heb ik ook altijd gehad. Zij geeft je de indruk dat ze op je neerkijkt. Ze heeft ooit beweerd dat haar man psycholoog is. Zou het waar zijn? Zelf is ze toch echt niet de slimste.
zondag

Bericht van ietwat op di 31 okt - 11:14

Ik heb niet zo heel lang comtact gehad met Muts en Loes maar dat even was al lang genoeg. Eerst leek het even gezellig maar dat was snel over.
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op di 31 okt - 11:18

Muts gaat wel. Die doet zich niet grootser voor dan ze is.
zondag

Bericht van krakkie op di 31 okt - 11:25

toch zat ook muts vol met kritiek naar mij toe... ik moest vooral niet zo zeuren over hoe moeilijk ik het had..... Maar ja, dat is ook moeilijk voor anderen om mee om te gaan.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 31 okt - 12:19

Komt het niet in je op dat ze misschien opgestookt is door Loes? Ik weet toevallig dat die 2 elkaar ook privé mailen.
zondag

Bericht van krakkie op di 31 okt - 14:31

eerlijk gezegd, kon het me weinig meer boeien. Ben allang blij dat we geen ruzie meer hoeven maken. Hier is het tegenwoordig gewoon gezellig ;-) 

red multi Hugz

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 31 okt - 16:16

Hahaha, Muts heeft nu op Babbels allerlei zogenaamde taalfouten bij elkaar gesprokkeld die ik gemaakt zou hebben. Negen van de tien (niet letterlijk) zijn echter taalgrapjes van mij geweest zoals bv "Weet ik veul!" en zij weet dat natuurlijk ook maar ze moet toch wát om mij terug te pakken.

Ik vraag me af of zij gisteren en vandaag al die rubrieken heeft zitten napluizen en doorspitten om mij op taalfouten te betrappen en die hier nu op een hoop te gooien. Ik vind dat een vermakelijk idee voor mij maar erg sneu voor haar. Een leuke tijdverspilling, toch?

Verder noemt ze mij geen taalverbeteraar maar een Wereldverbeteraar., terwijl ik in die richting nooit ambities heb gehad. Ik moest erg lachen om die zielige mail maar ik geef natuurlijk geen antwoord meer want ik laat me niet provoceren.

Ik zie wel een mogelijkheid om uit te loggen maar geen om mezelf daar definitief af te melden. Weet jij hoe dat moet Krak? Word staat er ook nog steeds als lid terwijl hij al jaren niet meer meedoet.

Over jouw ruzie met hen en hun afscheiding heb ik me nooit uitgelaten omdat die mij niet aanging en ik me er niet in wilde mengen. Maar ik kan je nu wel vertellen dat ik het gewoon belachelijk vond dat die 2 druiloren jou ineens aanvielen omdat jij klachten over je gezondheid aan het forum toevertrouwde. Leek me nogal logisch als je de ziekte van Crohn hebt. Het heeft mij nooit gestoord hoor Krak dat jij je misère er neerzette en nu nog steeds.

Nu zijn we een aantal jaren verder en moet je nu eens zien wat zij zelf allemaal wel niet mankeren, vooral Loes. Bij haar is altijd wat mis en zij bezoekt de ene dokter na de andere met hun verschillende specialiteiten. Haar man is ook altijd ziek en heeft net als zij veel onderzoeken nodig.
Al dat gedoe schroomt zij nu niet op Babbels te zetten, maar jij mocht het niet.

Ik vind onze site hier veel leuker. We zijn veel warmer naar elkaar toe en we mogen gewoon schrijven wat ons dwars zit of bezig houdt, of dat nu op lichamelijk of geestelijk terrein is, zonder dat de andere 2 daarover vallen.

Soms denk ik wel eens dat ik te veel over Zman zit te zeuren, maar ik heb van jullie nog geen protesten gehoord. Ik ben wel blij dat ik die 2 tuttebellen de laatste 2 jaar heel weinig over mijn leven heb verteld. Daar ging het meer over 'wat eten we vandaag' en huishoudelijke klusjes doen. Over mijn 2 grootste onderwerpen, Zman en de vakanties, gaf ik nog maar sporadisch korte mededelingen.
zondag

Bericht van ietwat op di 31 okt - 16:38

Terwijl zman en jouw vakanties veel leukere onderwerpen zijn dan huishoudelijke klusjes. Die zijn er en we doen ze of doen ze niet, maar er eindeloos over babbelen lijkt me net zo saai als de klusjes zelf.
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op di 31 okt - 18:38

Krak wat is er met de rubriek 'Hoe was je dag vandaag' gebeurd? Die gaat nog maar tot 10 september en is gesloten.
zondag

Bericht van krakkie op di 31 okt - 18:49

Manman, wat een zielig gedoe dan bij babbels. Geen idee wat dat is trouwens... ben er nooit geweest en kan t ook niet vinden. 

Afmelden als lid kan alleen als dat achter de schermen wordt toegestaan. Hier is het ook verboden... anders kan een kwaadwillende zomaar ALLES weghalen, en ja, dan heb je gaten in je forum... wil ik ook niet ;-)) Maar als je weg wil EN alles verwijderd wil hebben, hoef je het maar te zeggen, en sta ik het alsnog toe ;-)) Maar ik snap dat het dit keer om babbels gaat. 

Ik vind jouw verhalen altijd reuze interessant! van huishouden tot Zman tot vakanties of markt en boodschappen. Maar dat komt ook omdat ik zelf bijna nergens meer kom. 

Ik vind ons drietjes hier ook erg prettig. Niks moet, en als je een weekje geen zin hebt, geen probleem. Maar ik ben wél blij dat jullie toch altijd weer terug komen ;-)) 
En ik probeer tegenwoordig ook wat positieve dingen te posten. 

Mijn kikker douchegordijn is aangekomen en is prachtig.

roosje
krakkie

Bericht van krakkie op di 31 okt - 18:50

Oh, en de "hoe was je dag vandaag"  staat er gewoon. Iets verder naar beneden. Er staat een dichte volle, en eentje die open en in gebruik is. Ander icoontje ook. 

Als je hem nog niet kan vinden, dan even zeggen... dan verplaats ik die oude even ergens anders heen.

roosje
krakkie

Bericht van krakkie op di 31 okt - 18:57

heb m even verplaatst, de oude.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 31 okt - 20:09

Laatst aangepast door zondag op wo 1 nov - 17:42; in totaal 2 keer bewerkt
zondag

Bericht van krakkie op di 31 okt - 20:18

Ah, ook dicht, kan je dus niet zien zonder aanmelden en registreren. Ik vermoed dat muts mijn ip adres nog heeft... ik geloof niet dat ik zin heb om daar te gaan registreren. 

Alhoewel ik een poging tot trollen wel leuk zou vinden.... wie weet doe ik t alsnog...  hairy

roosje
krakkie

Bericht van krakkie op di 31 okt - 20:22

hoe zal ik me aanmelden... klutsemuts?  bwaha Mopperkont?  proest Zeiksnor?  hiha
Altijdwat?  LOL  SpellingObsessie?  bigsmile

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 31 okt - 20:38

Ik zal je wat vertellen of misschien heb ik je dat toen al verteld. Anyway, toen ik verleden jaar januari ruzie kreeg met Loes wilde ik niet dat mijn hele hebben en houwen nog op die site stond en begon stelselmatig al mijn verhalen te wissen. Dat was een heel werk want het waren 40 pagina's en ik werkte daar alleen aan als het me uitkwam.
Muts zag wel dat er iemand iets uitspookte op het forum maar zij kon kennelijk niet zien wie dat was en wat er gedaan werd. Zij meldde dus aan Loes en mij dat er een inbreker was en schreef erbij dat zij dacht dat JIJ bezig was.
Ik zei niks over mijn activiteiten maar heb wel meteen gezegd dat JIJ dat nooit kon zijn geweest omdat JIJ zeer waarschijnlijk niet eens wist hoe het forum heette. Het had nl eerst een andere naam die ik nu vergeten ben.

Ik heb hier nog nooit een woord over Babbels gezegd en daar ook niet over Prettig Gestoord. Ik weet heel goed waarover ik mijn mond moet houden. Trollen zou wel leuk zijn; ik gun die meiden wel wat onrust. Maar doe het toch maar niet want dan denken ze dat ik erachter zit. Zeiksnor lijkt me ook wel een mooie trolnaam, maar wacht svp een jaartje.

Nu heeft Muts vandaag meteen de dagboekjes die we alle 3 hadden gewist, des te beter. Ik wacht nog even met uitloggen daar. Misschien gooit ze mij er zelf af.
zondag

Bericht van krakkie op di 31 okt - 20:52

bwaha  Wauw... ik heb de reputatie van inbreker al! ... nou...das weer es wat nieuws. 

Eigenlijk wel naar, want ik heb nooit of te nimmer de intentie gehad om wie dan ook pijn te doen. Maar het zegt me wel dat ik nog steeds blij ben om niks met hen te maken te hebben. 

Ik vind het leuk om er over te denken, maar doen... nee. Veel te veel negativiteit, en om dat nou op te zoeken... dat is net zoiets als zelf een gifbeker drinken en verwachten dat de ander dood neer valt of zo... meh. 

Ik ben blijer met het lachen er om hier! 

WAT een tuttelbel zeg, die muts.  En dankjewel voor het verdedigen van mijn goede eer! Ik beloof dat ik niet ga trollen. Slaat ook nergens op. Maar t idee is leuk hihi  bbat

roosje
krakkie

Bericht van krakkie op di 31 okt - 21:01

zelfs slepie roept nu WAAAAT???? na al die jaren verdacht muts JOU van inbreken?? 

hij heeft ook al zin om te trollen. 

doen we niet hoor, maar jee.... onze vingers jeuken wel een beetje.  fluit

ben wel blij dat ik nieuwe aanmeldingen hier niet meer toesta...die staat uit, dus niemand KAN zich hier aanmelden om te trollen. 

OEF. 

hoe was het ook weer.... wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. 

En voor muts: 
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Laatst aangepast door krakkie op di 31 okt - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 31 okt - 21:03

Ja het idee is erg leuk. blaadjes Bij de gedachte eraan zit ik hier gewoon te lachen. feli
zondag

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: