Zondag's Belevenissen Deel 4

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zondag's Belevenissen Deel 4

Bericht van zondag op vr 20 okt - 11:02

Ze denken dat er weinig ouderen prepaid mobiel bellen staat er in de e-mail.
zondag

Aantal berichten : 3157
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Zondag's Belevenissen Deel 4

Bericht van ietwat op vr 20 okt - 16:18

De meesten die meeontwikkelen met internet en bellen zullen een abonnement hebben. En diegenen die niet meeontwikkelen zullen meestal nog met de vastelijn bellen. Het is denk ik inderdaad een kleine groep die prepaid mobiel belt.
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op vr 20 okt - 19:24

Ik ben helaas niet gebeld maar misschien komt dat maandag nog.
zondag

Bericht van ietwat op vr 20 okt - 19:54

Ik duim voor je.
ietwat

Bericht van zondag op vr 20 okt - 22:49

Stom, stom, stom! Ik heb net ontdekt dat ik mijn antwoord voor dat onderzoeksbureau aan mijzelf heb gestuurd en niet aan hun. Nu meteen gedaan maar is het misschien al te laat en hebben ze genoeg mensen. Ben heel kwaad op mezelf dat ik niet beter heb opgelet.
zondag

Bericht van krakkie op za 21 okt - 9:54

oops....  huilen

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3380
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van ietwat op za 21 okt - 11:24

Wel fijn dat je nu weet waarom ze niet belden.

Hopelijk hebben ze nog mensen nodig.
ietwat

Bericht van zondag op za 21 okt - 11:36

Het kwam doordat ik steeds vaker dingen op de pc verkeerd doe of niet meer weet hoe ze moeten. Gisteren deed Hotmail het heel even niet; had ik zelf veroorzaakt door 2 tegenstrijdige opdrachten tegelijk te verstrekken. Toen hij het dus liet afweten was ik me wel van mijn eigen fout bewust maar zat secondenlang te piekeren hoe ik nu toch bij dit of dat kon komen. De pc uit en weer in schakelen is natuurlijk toch altijd nog een optie maar dat doe ik alleen als ik er écht niet meer uitkom.
zondag

Bericht van zondag op za 21 okt - 17:17

Elk jaar dezelfde vraag van Zman en elke keer weer onbegrijpelijk voor mij dat hij dat nog steeds niet weet:

WANNEER IS HET KERSTMIS?

En weer een nieuwe bevlieging van hem. We drinken haast nooit wijn. Ja met Kerstmis en Pasen hooguit. Op mijn verjaardag heb ik het erdoor gedrukt dat we een glas namen.

Ik vind het wel jammer dat we nooit eens iets alcoholisch drinken. Soms heb ik zin in een portje of een glaasje Bailey's. En piñecolada vind ik ook lekker. Maar met hem heb ik die lol niet. Toen we woensdag bij de 'gristenen' waren wilde hij niet eens een slokje proeven van de wijn die we wilden kopen. Nee, hij moest nog rijden. Allemaal overdreven gekkigheid in mijn ogen en in die van de wijnmeester daar ook.

Nu vroeg hij daarnet ineens of ik een glaasje wijn wilde en ik zei ja. Hij heeft een Macedonische riesling uitgekozen en die blijkt heerlijk. Is goudgeel en half zoet. Ik moet eens op internet kijken of ik daar ergens aan kan komen want dit smaakt naar meer. Nu zitten we op ons balkon met die fles wijn en een bord met blokjes belegen kaas, een ongekende luxe. Het begint wel koud te worden.

Laatst aangepast door zondag op za 21 okt - 17:44; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van krakkie op za 21 okt - 17:20

hiha  toch moet ik ook altijd nakijken of t nou de 24e od de 25e kerst is...da weet ik gewoon NOOIT zeker om een of andere reden. 

gelukkig weet ik wél dat kerst in april is.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 21 okt - 20:16

bigsmile Ach ik begrijp het wel hoor Krak. bwaha Jij bent ook verstandelijk beperkt, net als Zman. hiha LOL (hopelijk begrijp je dat ik dit voor de lol schrijf en niet meen. proest )
zondag

Bericht van krakkie op za 21 okt - 21:03

proest LOL hiha multi
ik ben gerégeld mentaal niet thuis hoor! iets met tramalol en wiet...  stoned
en frits legde gisteren de halve pizza die over was in de bestekla in plaats van de vriezer.... dus ja... t heerst.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 21 okt - 21:13

yes LOL Ik ging net naar de wc. Zman zou thee zetten. De theezakjes waren op. Kwam die vragen waar de nieuwe theezakjes zijn. In de kast onder de magnetron staan 20 doosjes theezakjes. Ja TWINTIG, uit Bulgarije, ook weer zoiets idioots van Zman. Ook nog stront in zijn ogen. Hij zág ze niet!!!
zondag

Bericht van krakkie op za 21 okt - 22:03

nouwja, wees blij dat je geen cola met tomatensaus geserveerd kreeg....  LOL

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op zo 22 okt - 12:35

Oh ik wou dat ik ertegen kon, wijn en andere alcoholische dranken. Zo gezellig even samen een glaasje of meer hahaha.

Geniet ervan en hopelijk krijgt zman de smaak een beetje te pakken en kun je vaker samen het glas heffen.
ietwat

Bericht van zondag op zo 22 okt - 13:19

Hij lust best graag wijn maar hij denkt dat het kleinste slokje invloed zal hebben op zijn rijvaardigheid. Als ik de avond voordat hij moet chaufferen voorstel een glaasje wijn of rakija te nemen weigert hij dat want dat zou dan de volgende dag nog invloed kunnen hebben, denkt hij. Het idee is niet uit zijn hoofd te krijgen.

Ook al drink ik bijna nooit, toch kan ik er heel goed tegen heb ik al een paar keer in mijn leven geconstateerd. Ik zal niet gauw dronken worden. Ben het ook nog nooit geweest. We hebben gisteren die fles helemaal soldaat gemaakt; ieder 3 glazen.

Ik heb op internet zitten zoeken maar die riesling bestaat niet meer. De fles was dan ook uit 2005.
zondag

Bericht van krakkie op zo 22 okt - 15:27

Ik kan wat dat betreft juist niet tegen alcohol. 
Nou lust ik alleen maar de zoetere likeur achtige dingen zoals Safari. 

Een safari-jus gaat er wel in... alleen... na 1 drankje, met een keurige 2 vingers alcohol... 

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. 

niet zo gezellig.  bwaha
Heb in geen jaren meer iets alcoholisch gedronken. Wijn lust ik gewoon niet...getver wat vies zeg!  proest
Met mijn meds kan het ook eigenlijk niet, dus dat is niet zo erg. 

wiet echter... 

Van ietje weet ik dat ze wel een tijdje wiet gebruikt heeft maar jij Zondag? heb jij wel eens een plak spacecake gehad? of anderzins een drug gebruikt? 

ik heb nooit iets anders gebruikt dan wiet en hasj.  En de hasj.. vind ik een keer per jaar wel lekker, maar ik ben echt een wietje.

Helemaal vandaag. het is weer zo'n dag... 

roosje
krakkie

Bericht van zondag op zo 22 okt - 15:41

Ik heb precies 1 keer van mijn leven samen met een Bulgaarse vriend (volkomen platonische relatie) 1 stickie gerookt in een café in Amsterdam. Wilde het wel eens proberen en vond het wel lekker, maar verder geen behoefte meer aan gehad. Spacecake heb ik nooit gehad.

Maar denk niet dat ik een suffe trut was ook al hield ik me voornamelijk met Balkanmuziek en klassiek bezig. Met die Bulgaar ging ik ook naar een concert van Rod Steward tot groot afgrijzen van mijn man. Ik stond gewoon meer open voor nieuwe dingen dan hij. In Amerika ben ik naar een concert van Billy Joël geweest.
zondag

Bericht van krakkie op zo 22 okt - 16:29

Dat klinkt heerlijk! maar dan weet je dus wel wat het is om stoned/high te zijn. 
Ik heb dat een beetje met de alcohol... nooit echt behoefte meer aan gehad. 

doe maar thee.  LOL
een concert ben ik eigenlijk nooit heen geweest, wel naar het theater. 
Dat was toen een show in Groningen van de Chinese monniken, de Shaolin Kung Fu, 
en dat was wel ERG mooi om te zien allemaal.  red

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op zo 22 okt - 19:07

Ik heb ook liever wiet of stuff dan alcohol. Tegenwoordig wordt ik van een klein beetje alcohol al misselijk. Vroeger kon ik er veel beter tegen en heb ik straal bezopen door het centrum van Emmen gefeest.
Dat ken ik dus wel. Ik ben trouwens liever high dan stoned. Een goede lachkick gaat er bij mij wel in.

Maar ik gebruik al ruim 20 jaar niet meer, vond ik niet samengaan met een kind hebben. Als die je aandacht nodig heeft moet je er ook met je aandacht gewoon bij zijn.

Misschien ooit weer eens maar ik denk dat dat een voorbij avontuur is, de kans op verslaving is te groot ook voor mijn man. In Groningen waren we er echt aan verslaafd geen dag zonder.
ietwat

Bericht van zondag op zo 22 okt - 19:34

Ben je dan ook nooit naar klassieke concerten geweest?

Ik naar talloze. ook naar optredens van Byzantijnse koren in kerken en naar volksmuziekconcerten, meest in het Tropenmuseum in Amsterdam en RASA in Utrecht.
Ik heb ook vaak de passionen van Bach bijgewoond, meest in kerken maar ook een keer in het Concertgebouw in Amsterdam, olv Nicolaus Harnoncourt. En ik ben 2 keer naar Die Zauberflöte van Mozart geweest. Mijn leven met mijn ex was muziek.

Nu doe ik geen moeite meer alhoewel mijn leven nog steeds grotendeels muziek is. Concerten zijn hartstikke duur, je zit niet lekker, andere mensen storen, je krijgt ineens een kriebelhoest of je valt in slaap. Laat maar zitten en geef mij maar YT als ik wat wil horen.

Ik heb vanmiddag een e-mail gestuurd aan een site met Macedonische volksmuziek dat ik, als ze niet te moeilijk zijn en niet in een moeilijk te begrijpen dialect, wel liedteksten wil vertalen. Macedonisch is gewoon krom Bulgaars, maar o wee als je dat tegen een Macedoniër zegt.
zondag

Bericht van ietwat op ma 23 okt - 10:25

Ik ging vroeger nooit naar concerten maar tegenwoordig wel. Soms.
ietwat

Bericht van krakkie op ma 23 okt - 14:20

ik prefereer tegenwoordig ook online kijken. Alhoewel ik best naar Jochem meyer zou willen. dat vind ik dan wel weer leuk, cabaret.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op ma 23 okt - 20:11

Vanmiddag akelig gedroomd.

Ik droomde dat ik aan geheugenverlies leed. Wist niet in welke stad ik was. Vroeg het aan een man en die nam mij mee naar zijn huis en zijn gezin toen ik hem duidelijk had gemaakt dat mijn geheugen me in de steek liet. Hij zou iets voor mij gaan uitzoeken maar wat weet ik niet. Er waren veel kinderen aan het spelen, kleine en wat grotere. Je weet hoe kinderen zijn; die staarden mij met onverholen nieuwsgierig aan en gingen dan weer door met ravotten. Ze waren erg druk en dat vond ik een beetje vervelend.

Die man heeft mij een hoop vragen gesteld om erachter te komen wie ik was en waar ik woonde maar ik wist nergens een antwoord op. Ik voelde me wanhopig en eenzaam dat ik me niks kon herinneren. Ik denk dat ik nu een klein beetje een idee heb hoe mensen die dementeren maar zich daar wel van bewust zijn zich voelen. In die droom zat ik de hele tijd te huilen, uit machteloosheid.

Terwijl die man weg was om iets uit te vogelen kwam ik ineens op het idee om Zman te bellen. Ik wist zijn mobiele nummer wel. Ik had een heel raar mobieltje met 2 spoeltjes erin zoals een cassettespeler heeft en die kon je achter het glas van het display zien draaien. Ik probeerde keer op keer Zman zijn nummer in te toetsen maar dat ging steeds fout. Op het display van de mobiel kreeg ik ook nog eens te zien dat als je een reclame bekeek je wat extra beltegoed kreeg.

En wat ook zo raar was, was dat ik een heel grote groene kunststof zak bij me had en daar vlogen steeds musjes in en uit. Ik zat in het gras en zij waren niet erg bang voor mij. Zman heb ik nooit bereikt want voor die tijd werd ik wakker. Hoe kom ik aan al die onzin?
zondag

Bericht van krakkie op di 24 okt - 12:23

Je brein stopt allerlei stukjes realiteit in een compleet onzinnige samenvoeging... Dat is dromen he... Mooi beschreven meis... potverdikke dat was me wat! 

Kan me voorstellen dat dat naar was om te dromen. De musjes vind ik weer een fijn element, want ik weet nog hoe je vertelde over de musjes in bulgarije, en hoe je het leuk vond naar ze te kijken. 

Maar wat kan een mens rare dingen dromen he?! Misschien draagt de angst tot dementeren hier toe bij. Ik hoop wel dat als ik ooit dement wordt ik het absoluut niet door heb. 
redcat flower 5

roosje
krakkie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende