Zondag's Belevenissen Deel 4

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Re: Zondag's Belevenissen Deel 4

Bericht van zondag op wo 18 okt - 22:49

Wij leggen onze kleren ook op een stoel als we ons uitkleden.

Vandaag zijn we naar het nieuwe pas geopende 'Christenen Voor Israel Centrum' geweest om er rond te kijken en Zman kocht er meteen (nadat ik geproefd had) 2 flessen wijn en een fles druivensap. Het centrum is erg mooi maar ik heb het niet zo erg op die stijve 'Gristenen'.
zondag

Aantal berichten : 3157
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van krakkie op do 19 okt - 1:21

zou een wijntje helpen?  bwaha

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3380
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van zondag op do 19 okt - 10:50

Voor wat? Om mijn wantrouwen tegen de 'gristenen' weg te nemen? NEE! Ze zijn als puntje bij paaltje komt net zo fanatiek als moslims.
zondag

Bericht van ietwat op do 19 okt - 11:00

Ik had die stoel er ooit neergezet zodat ik er kon lezen als het in de kamer te druk was. Hahaha nooit kans toe gehad die stoel was direkt veroverd door kleding.

Vaak ook kleding die uit de kast wordt getrokken om uit te zoeken wat weg kan. Dat uitzoeken laat meestal nogal op zich wachten.
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op do 19 okt - 11:11

Op mijn stoel ligt een berg. Het zijn voornamelijk allemaal broeken en vesten die ik al gedragen heb maar nog niet vuil zijn. Het is dus soms graven in die hoop.

Ik heb gisteren weer 5000 (eerste prijs) punten gewonnen met een fotowedstrijd over dieren. Ik had een foto ingestuurd van een musje dat bij ons in Bulgarije op tafel was geland om brood te eten. 5000 punten is €1,25! Whaaah!

En dan gaan die andere idioten op dat forum je daar nog mee feliciteren ook. Nou ja goed, wie het kleine niet eert is het grote niet weerd moet je maar denken. Het gaat ook meer om de eer. Maar ik heb de pest aan dat feliciteren. Vind het bespottelijk en feliciteer zelden anderen met zulke behaalde prijzen of hun verjaardagen. Ik heb mijn eigen verjaardag dan ook niet opgegeven. Aan mijn lijf geen polonaise.

Laatst aangepast door zondag op do 19 okt - 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van krakkie op do 19 okt - 13:27

Gefeliciteerd met de eer van de winst!  bwaha

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op do 19 okt - 15:40

Het gaat om het spel, niet om de knikkers. Zo iets was het toch? Toch leuk die waardering voor je foto's.

Maar met zulke bedragen hadden ze die knikkers ook gewoon achterwege kunnen laten.
ietwat

Bericht van zondag op do 19 okt - 16:30

We gingen gisteren na bij de 'gristenen' te zijn geweest ook nog naar de kringloop, tosti's eten, zo lekker. Ineens kwam er een medewerker, een vage kennis dus, naar me toe. Hij weet dat ik volksmuziek verzamel. Ik moest mee naar een personeelsruimte. Daar gaf hij me een tas met 4 lp's en 4 singeltjes plus nog een paar rommeltjes, alles Israëlisch. Niet gejat van de kringloop maar eigen bezit dat hij wil opruimen omdat hij gaat verhuizen. Ik was stomverbaasd. Heeft hij mij ooit bij de gristenen gezien? Nee zegt hij, maar hij doet erg geheimzinnig en tijd om hem verder te ondervragen kreeg ik niet want dit gebeurde in de baas zijn tijd en er werd op hem gelet. Hij deed erg nerveus. Ik ga in de toekomst nog wel wat vragen tussen neus en lippen door stellen als ik hem weer zie. Ik denk dat hij een Jood is die op de een of andere manier lucht van heeft gekregen dat ik me voor Israël interesseer. Misschien heb ik ooit iets in die richting gezegd. Hij zei dat hij wilde dat deze spullen bij iemand terecht komen die er waardering voor heeft.

Wij zijn een jaar of 5 geleden op vakantie in Eilat geweest. Dat was ontzettend leuk en ik heb nooit zo lekker in een hotel gegeten als daar.

Die platen draaien wordt een mijl op zeven. Ik heb de pickup sinds de cd's kwamen en ik bovendien ook nog op YT zit nooit meer gebruikt. Die hele apparatuur zit dik onder het stof want wij nemen nooit stof af.
zondag

Bericht van ietwat op do 19 okt - 17:35

Toch wel heel attent, ha die heeft tijden gewacht op iemand als jij. Jij bent zijn reddende engel haha.

Ben je niet nieuwsgierig naar wat er op staat. Een laag stof is zo opgestofzuigd, of als je het makkelijk doet weggeveegd.

Wij hebben nog wel een pick-up maar geen bijbehorende randapparatuur om het te laten klinken.
ietwat

Bericht van zondag op do 19 okt - 18:17

Een beetje nieuwsgierig ben ik wel naar die muziek maar weet je Iet, het valt bijna altijd tegen/ Ik kocht in Israël een volksmuziek cd. Dat bleek rotzooi. En ook allerlei cd's met volksmuziek uit verschillende landen die ik bij de kringloop heb gekocht. Een voltreffer vind je praktisch nooit dus over deze platen maak ik me ook geen illusies.
zondag

Bericht van krakkie op do 19 okt - 20:25

ga er mee naar de platenwinkel en kijk of ze er daar nog een hebben om even te luisteren?! .... bestaat dat nog? een platenwinkel? vast niet...  LOL

roosje
krakkie

Bericht van zondag op do 19 okt - 22:09

Ja, hier niet ver vandaan is nog een tweedehands platenwinkel. Daar komen we nooit. Is meer voor mensen die oude popmuziek zoeken. Bij de kringloop kijk ik ook nog maar zelden bij de cd's, laat staan bij de platen. De Free Record Shop bestaat niet meer dus verder zijn er geen platenwinkels meer.

Ja hoor, Zman heeft het weer voor mekaar. Hij heeft net het easyHotel in Sofia opgebeld om voor allebei de vakanties de benodigde nachten te reserveren. Nu Troyan nog, maar dat doet hij maar op een ander moment.
zondag

Bericht van krakkie op vr 20 okt - 9:03

En reserveert hij dan wel de goeie datums?   pray

roosje
krakkie

Bericht van zondag op vr 20 okt - 9:44

Nadat we de vliegtickets hadden gekocht hebben we exact vastgesteld wanneer we van Sofia naar Troyan en terug gaan en dat heeft hij opgeschreven.

Ik zit nu te wachten of ik door een onderzoeksbureau alhier opgebeld zal worden om deel te nemen aan ee 1,5 uur durend gesprek over mobiele prepaid telefoons. Heb ik. Als ik word uitgekozen krijg ik er €50 voor. Geen kattenpis.
zondag

Bericht van krakkie op vr 20 okt - 9:58

Lekker verdiend meis!  Hopen dat ze je bellen.  soleil

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op vr 20 okt - 10:59

Dat ze daar nog onderzoeken naar doen, grappig. Dat verwacht je niet.

-------

http://prettiggestoord.actieforum.com/viewtopic.forum?t=93
ietwat

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40