Zondags Belevenissen

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Zondags Belevenissen

Bericht van zondag op ma 16 nov - 19:10

Ik ben vandaag geband op GV, waarschijnlijk voorgoed. Moet ik nou lachen of huilen? Lachen, vind ik.  LOL blij Pf bday
zondag

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van krakkie op ma 16 nov - 21:50

Wat heb je volgens hen nou weer gedaan dan? 

Echt die lui zijn gek. 

Wil je mn Gru account hebben?

Gru
tiuri004

Kan je proberen in te loggen om te zien of je op IP adres (computer adres) gebant bent, of dat je alleen op naam en account gebant bent. 

Het maakt mij geen bal uit of ik ooit Gru nog kan gebruiken, dus, ga je gang!

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3519
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van zondag op ma 16 nov - 22:13

Ik lach me echt kapot. Nee, hoef je Gru niet, maar lief dat je het aanbiedt. Mag ik het in de toekomst als ze me definitief eruit knikkeren? De ban is nu een week is me daarstraks door de oppersmurf medegedeeld. 

Nou wat ik gedaan had:

Er is van alles aan het veranderen op GV. Moet van Google want anders blijven ze niet hoog op de zoeksites. Snap ik want daar is de leuke vragensite HoeWatWaarom ook aan ten onder gegaan. 

Goed, iemand stelde een vraag over de veranderingen. Bij de reacties begonnen een paar anderen en ik de draak te steken met het moderaille en hoe langer zij niet reageerden, des te verbaasder waren wij want normaal leggen zij op alle slakken zout zoals je weet.

Nu is het 14 dagen later. Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen bij GV en stelde daarover een vraag op GVF. Krijg ik me daar een snibbige veeg uit de pan van de AWM (Antwoordman) van heb ik jou daar. Ik was geband want ik had het moderaille 2 weken geleden beledigd. Cryofiel meteen een scherpe reactie daaronder dat het onfatsoenlijk is mij op GVF van de ban op de hoogte te brengen en C4th viel haar daarna bij.

Ik las dat allemaal pas vandaag na 5 uur en klom meteen in mijn tablet om AWM effe terug te pakken. Daarna nog een commentaar van hem waarna ik hem uitdaagde daar nou eens openlijk neer te zetten wat is dan mis-schreven had. Kwam die eindelijk met een PB. Nou moe, het moderaille voelde zich door mij geschoffeerd maar toen hij met de 2 schofferende teksten op de proppen kwam zag ik er nog steeds geen kwaad in. Dat heb ik hem een uurtje geleden laten weten. Ben benieuwd of hij nog terug schrijft. Zoals je weet laat ik de vloer niet met me aandweilen. Daar moet hij wel héél vroeg voor opstaan.  koffie
zondag

Bericht van krakkie op di 17 nov - 0:47

hiha bwaha LOL

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 17 nov - 2:39

Ik was niet zeker of mijn antwoord aan AWM wel op GVF zou blijven staan dus stuurde ik die tekst voor alle zekerheid ook als PB aan C4th die tegenwoordig de baas op GVF is met de mededeling dat zij daar naar hartenlust indien nodig gebruik van zou kunnen maken. Een auteur moet daarvoor nl persoonlijk zijn toestemming geven. Later op de avond kreeg ik van een mij geheel onbekend juffie dat kennelijk ook in de redactie zit een aardig mailtje dat AWM mij op GVF niks kan maken en er niet af kan gooien. Zij hebben hem daar als baas weggebonjourd en zij vinden het ook een onmogelijk figuur. bigsmile
zondag

Bericht van ietwat op wo 18 nov - 18:36

LOL hiha
zitten ze wel mooi mee opgescheept
is maar goed dat ik daar weg ben, dat soort dingen kan ik helemaal niet over, ik kan geen ruzie maken.
ietwat

Aantal berichten : 2683
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op wo 18 nov - 19:07

Het is treurig dat ik het moet zeggen maar ruzie maken heb ik hier metZman geleerd als de beste. Je mag mij een diploma geven met cum laude geslaagd erop.

En dan te bedenken dat ik vroeger heel verlegen was en nergens mijn mond open durfde te doen. Wonderlijk. Schreeuwen kan ik nu ook heel goed. Niet dat dat wat oplost, maar ik laat me niet meer afblaffen en met Zman KAN en WIL ik ook niets meer oplossen. Hij is volkomen onbetrouwbaar. Je spreekt na een ruzie dingen af, hij zweert dure eden voor de iconen hier in huis en 5 minuten later is hij van gedachten veranderd en is alles weer hetzelfde liedje. Ik probeer het niet meer.
zondag

Bericht van zondag op wo 18 nov - 19:37

Ik ga Zman zo veel mogelijk uit de weg en de kat doet dat ook. Ze is altijd bij mij en wordt kwaad als hij er ook bij komt. Dan gaat ze hem eerst een poos strak aan zitten kijken en loopt daarna weg. Ik zie ook dat ze hem niet vertrouwt ook al doet hij haar nooit kwaad. Ze houdt al zijn bewegingen scherp in de gaten en houdt op met spelen als hij in de buurt komt. Ze geeft hem wel kopjes als ze eten wil hebben maar verder kan hij wat haar betreft de boom in. yes

Laatst aangepast door zondag op wo 18 nov - 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van ietwat op wo 18 nov - 19:51

snap ik, als iemand zich niet houdt aan afspraken dan houdt het helemaal op.
ietwat

Bericht van zondag op vr 20 nov - 21:36

Gisteren waren we weer even vriendjes maar dat duurt nooit lang. Zman was er alleen op uit geweest. Hij ging om kwart voor 8 's morgens bij de Lidl voor de deur liggen want daar begon die dag de verkoop van een auto-acculader. En voor mij moest hij 5 blauwe hyacintenbollen meebrengen, ook van de Lidl.

Hij had onderweg ook een winterjack gezien en wilde dat ik dat beoordeelde voor hij het kocht. Slijmen bij de directie dus; ik moest mee, regen of niet. Ik vond het een mooi jack dus nam hij het. Daarna gingen we naar de MediaMarkt. Ik heb mijn notebook daar gebracht om er gratis Windows 10 op te laten zetten. Krijg bericht als het klaar is.  lachje

Dan lekker naar Appie. Dat vind ik altijd leuk want daar drinken we dan koffie en kan ik lekker op mijn eentje door die winkel darren terwijl Zman aan tafel blijft zitten, heerlijk.  koffie

Dan nog een bezoekje aan de bibliotheek. Zman zou zijn krant op de tablet gaan lezen terwijl ik een boek over een treinreis met de Trans Siberië Expres aan het verslinden was maar toen we daar waren wilde hij die krant niet lezen want dat had hij thuis al op zijn pc gedaan, zei hij. Hij zegt altijd dat hij hoofdpijn krijgt van lezen op internet maar toch zie ik dat hij hoe langer hoe vaker achter zijn pc kruipt. Nu ging hij dierentijdschriften kijken. Hij spaart kattenfoto's. Had een kattentijdschrift gevonden en vroeg mij of hij dat mocht houden. Helaas pindakaas! bigsmile Ik zei dat dat niet mocht want de bibliotheek heeft daar een abonnement op en andere mensen moeten er ook van kunnen genieten. 

Ik moet dus even op internet zoeken en hem op een kattentijdschrift abonneren.  redcat
zondag

Bericht van zondag op do 26 nov - 22:06

Ik moest naar de psychologisch verpleegkundige. Zit erover te denken dat mens te dumpen. Ik heb niks aan haar. Ze komt nooit eens met een constructief idee en erg aardig vind ik haar ook niet. Ze is gewoon mijn type niet en 1x in de 3 maanden een half uur praten schiet ook niet op.

Daarna gingen we boodschappen doen en dan naar de kringloop. Na de koffie koffie vond Zman daar een mooie roodbruine trui voor 6 euro en gek genoeg vond ik in precies dezelfde kleur een suède zomerjack van geitenleer. Ik heb verscheidene stoffen zomerjacks maar een leren had ik tot nu toe niet terwijl ik gek op leer ben. Het zag er puntgaaf uit en kostte maar €10, dus pik in, 't is winter! Een paar weken geleden had ik daar al een spiksplinternieuwe suède winterjas gekocht. 
Ook nog gauw even een paar boeken meegeratst. Gelukkig heeft Zman een engelengeduld om rustig te wachten terwijl ik tussen de boeken snuffel.  lees

Toen ik thuis kwam heb ik eindelijk twee derde van de winterviolen geplant. Ze stonden al een maand in hun tray's op het terras en ik dacht eigenlijk dat ze al naar de bliksem waren na al die regens en stormen, wind1 maar niets bleek minder waar. Alle bakken buiten zijn meer dan zeiknat maar de violen lijken het leuk te vinden. Er zitten geen bloemen meer in maar hun groen staat er florissant bij. Omdat het te donker werd moest ik ophouden met planten maar morgen moeten de laatste 10 ook de bakken in.  flower 3
zondag

Bericht van krakkie op vr 27 nov - 10:23

Nou, zo'n verpleegkundige waar het niet mee klikt, daar heb je inderdaad niks aan. nein  Alleen als je dat luisterend oor HEEL erg nodig hebt, heb je er misschien wat aan... 

Dan heb je meer aan leuke boeken en kleren kopen hoor!  red

Die viooltjes, wat een taaie dingen zijn dat he? Ze groeien zelfs TUSSEN de tegels als je ze zich uit laat zaaien.... Taaie dingen... soms bloeien ze zelfs mid winter met sneeuw er op.

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op za 28 nov - 10:18

Heerlijk zo'n kringloop
ietwat

Bericht van zondag op za 28 nov - 11:28

Krak, over dat luisterend oor. Ik vind  een half uur per drie maanden echt geen luisterend oor hoor. En ze haalt dat half uur vaak niet eens want dan komt ze me 5 minuten te laat roepen. Het is een somber mens en dus vind ik haar niet geschikt voor haar vak. Een psycholoog moet iets positiefs uitstralen, opgewekt converseren, af en toe een grapje maken, meelevend zijn. Zij komt alleen maar tot een dorre of zakelijke opsomming van de feiten met Zman. Over andere problemen ,zoals bv de impact van alle ziektes en kwalen op mijn leven, heb ik nog nooit de tijd gehad met haar te praten. Ik ga haar denk ik maar een briefje schrijven dat ik van verdere gesprekken afzie.

VOOR EEN LUISTEREND OOR HEB IK JULLIE TOCH?! E dat is me duizend keer meer waard.

Onze kringloop is echt tof. Hij zit op het industrieterrein in een vroegere fabriek. In de grootste hal is ook een aardig café en staat er alles, behalve boeken, lampen en kleding. Die hebben ieder hun eigen hal. We gaan er minstens 1 keer per week heen en dan tracteert Zman op koffie, vaste prik.

Ik ben deze week al 2 keer opgebeld uit Skopje (Macedonië) door mijn ex. Hij is daar met zijn vrouw voor een film die ze van hem gemaakt hebben, een documentaire van 1,5 uur, waarvan deze week de première was. Hij is namelijk de expert in Macedonische volksmuziek en weet daar veel meer van dan de Macedoniërs zelf. Ik heb natuurlijk ook een aandeeltje in dat vergaren van zijn kennis gehad, want ik ben de taalkundige, en ik vind het hartstikke leuk dat hij mij op de hoogte houdt. Vanavond wordt er op Radio Skopje ook een interview met hem, over hetzelfde onderwerp, uitgezonden. Ben benieuwd of ik de goeie zender kan vinden via internet, dan kan ik meeluisteren. De film heeft hij ook op DVD dus op een dag kan ik die ook zien.
zondag

Bericht van krakkie op za 28 nov - 13:19

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 28 nov - 13:33

Bedankt. Had ik al gevonden en geprobeerd maar daar zegt een stem met een afschuwelijk Amerikaans accent dat ik die radiozender niet op mijn antieke tabletje kan ontvangen. Hij heeft Android 4.0.4 en valt steeds vaker buiten de boot. Ik probeer het vanavond wel op de pc. De uitzending begint om half elf.
zondag

Bericht van ietwat op za 28 nov - 16:14

ik duim voor je dat je het kunt luisteren
ietwat

Bericht van zondag op zo 29 nov - 1:40

Helaas,ook met de pc bleek het niet te gaan. Er kwam op het scherm te staan dat die radiozender in Nederland niet available is.

Hahaha,  Zman is altijd zo bang dat er iets ergs gebeurt dat hij vaak urenlang naar de Turkse televisie zit te kijken terwijl hij geen woord Turks kent. Hij denkt dat het gevaar van die kant komt. Er zijn vaak toespraken  van die opgeblazen  kikker  Erdoğan die daar dan flink staat te schreeuwen.  Vanavond dacht ik dat hij daar weer naar zat te kijken, maar toen ik na een tijd eens poolshoogte  ging nemen bleek hij naar een bokswedstrijd  te kijken. Het commentaar daar klonk net zo opgefokt als Erdoğan.  bigsmile
zondag

Bericht van krakkie op zo 29 nov - 20:15

LOL hiha red

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op ma 30 nov - 16:10

heerlijk zenders volgen die je niet kunt verstaan  bwaha
ietwat

Bericht van zondag op ma 30 nov - 18:37

Jaha, als de raketten van IS deze kant op komen dan heeft hij dat voor ze aankomen toch al gezien op de Turkse tv, of niet soms?! Zwaar gestoord die man.  noidea
zondag

Bericht van zondag op do 3 dec - 13:08

Weer een van mijn malle avonturen.

Zman brengt mijn ontbijt in de slaapkamer. Ik zit op de rand van het bed samen met de poes die haar deel van de worst wil. Dat is het dagelijkse ochtendritueel. Voetjes op de vloer en slippers ernaast. Op mijn bord liggen ook partjes mandarijn en een tomaat. De tomaat valt op de grond, maar ik zie hem niet meer. Denk dat hij onder het bed is gerold. Eet eerst mijn brood op. Haal dan een ijzeren staaf om wat er eventueel onder het bed ligt naar me toe te halen; niks. Zaman komt kijken. Probeert het ook terwijl ik met een zaklamp bijlicht. Hij ziet of voelt ook niks behalve een batterijtje van mijn gehoorapparaat en 2 van mijn rijke collectie aan pillen. We snappen het niet maar zullen later nog eens kijken. Nu maar eerst over tot de orde van de dag.

Zman weg om boodschappen te doen. Ik lees de krant uit en wil naar de wc, dus moet ik mijn gezondheidsslippers aan, zulke met 2 banden over je voet. Wat voel ik daar nou? De tomaat onder de banden! De kat kijkt belangstellend toe. Maar wist zij ervan? faint
zondag

Bericht van krakkie op do 3 dec - 14:47

IN de schoen gespeeld!  yes LOL

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 5 dec - 12:39

"Je moet niet van alles doen alleen omdat het kan, maar omdat je het wilt" heb ik eens ergens gelezen en dat maakte indruk op mij omdat ik nogal een mens ben die ideeën omzet in uitvoeren omdat het kan, zonder me voldoende af te vragen of ik het ook werkelijk wil.

We hebben in juli vliegtickets voor Tel Aviv gekocht en een hotel geboekt via de site van Booking.com. Nu het de laatste tijd erg onrustig in Israël is geworden begon Zman te sputteren dat hij niet gaat. Eerst dacht ik dat hij het zei vanwege het gevaar maar deze week kwam eruit dat het meer vanwege het vliegen is. Hij zegt dat hij 5 uur niet vol kan houden. Waarom hij dan voorgesteld heeft naar Israël te gaan vraag ik maar niet.

Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin meer, niet om het eventuele gevaar, maar toen we in oktober van onze laatste vakantie thuis kwamen had ik al het gevoel dat ik nu even uitgeraasd of uitgereisd ben. Maar omdat de vliegtickets al betaald zijn en ze niet terugbetaald worden bij annulering overwoog ik nu of ik dan maar alleen zou gaan. Gisteren ging ik op internet kijken wat dat hotel voor 1 persoon kost en het blijkt maar €318 te schelen met de prijs voor 2 personen. Ik vind dat erg weinig over een periode van 3 weken gezien. Wat voor mij echter de doorslag gaf om definitief te besluiten de reis te annuleren is dat ik dit hotel nu ook even op de site van Tripadviser ging bekijken en de beoordelingen lezen. Dat hotel werd finaal afgebrand door veel verschillende reizigers over verschillende jaren, compleet met foto's van kakkerlakken en andere viezigheid.

Ik ga de reis dus annuleren. Wel jammer van de vliegtickets maar een mens moet zijn verlies weten te nemen en daar niet over zeuren. Mei vind ik vroeg genoeg om weer naar Marmaris te gaan, lekker naar een ons welbekende plek en ons hotel zonder kakkerlakken en vuilnis die de ingang van het hotel verspert plus uitzicht op een bouwput met navenante herrie. Bij Booking.com had ik alleen gelezen dat het straatje waarin dat hotel ligt nou niet je dat is. Zouden ze daar slechte beoordelingen eruit houden?
zondag

Bericht van krakkie op za 5 dec - 20:50

Denk van wel!  Slechte beoordelingen worden tegenwoordig niet gewaardeerd....en waarom? .... met annuleert reizen! 

LOL hiha

Meis, soms is een tijdje thuiszijn ook prima hoor en als je t gevoel hebt dat je niet moet gaan, dan is dat geld jammer, maar ook ik zou dan thuisblijven.  bearhug

roosje
krakkie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven