Zondags Belevenissen

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Zondags Belevenissen

Bericht van ietwat op do 7 nov - 22:57

cool, ja dat is een goede regeling van de jumbo.
Maar je moet er wel zelf om vragen, en vasthoudend zijn.
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van zondag op do 7 nov - 23:00

De kassiëre zei dat ik vanaf mijn 4de plaats in de rij had moeten roepen. Ja ik ga daar een beetje staan te blèren, kom nou! albino
zondag

Aantal berichten : 3157
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Bericht van zondag op vr 8 nov - 21:14

Gisteren heb ik 3 kleine cyclamen gekocht, roze, violet en rood en die staan nu samen in een Portugese turquoise schaal met een kobaltblauwe rand, zo mooi! Ik word blij als ik ze zie. Ook nog een kleine ficus gekocht (die kan heel groot worden) en een andere plant waarvan ik niet weet hoe die heet. Het is een bos uitwaaierende donkergroene smalle lange bladeren met donkerrode randen, ongeveer 20 cm hoog. Iemand een idee wat dat kan zijn? Ik heb zo'n plant ook vaak in heldergroen gezien. albino

Laatst aangepast door zondag op za 9 nov - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van Gast op vr 8 nov - 22:15

Dat is  even  massel hebben zondag wat ben je ook een  bofkont
Gast
Gast

Bericht van krakkie op za 9 nov - 1:49

Wat leuk meis! lekker verdiend! yes

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3380
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van zondag op za 9 nov - 3:42

Ja ik bofte. Zman was buiten de winkel blijven kletsen en hij stond paf. albino
zondag

Bericht van ietwat op za 9 nov - 19:22

Ik heb daar toch echt geen moeite mee hoor om door de winkel te roepen, aan de andere kant vind ik het wel sneu voor de kassameisjes want die moeten opletten dat het niet gebeurd, je roept hun fout om. 
fijn is dat altijd als een aankoop het zo mooi doet, hopelijk blijven ze lang mooi.
Wij hebben hele grote ficussen gehad maar die hebben de verhuizing niet overleeft, teveel verschillen met het oude huis vrees ik.
ietwat

Bericht van krakkie op za 9 nov - 20:11

Onze ficus overleeft gelukkig altijd... hij is van plastic bwaha  beetje stoffig misschien, maar niks wat een douche niet op kan lossen. En hij is nog mooi ook.. niet van echt te onderscheiden.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 9 nov - 20:43

Ik heb ook een heel stel kunstplanten en bloemen. Lekker makkelijk en ik koop ze alleen als ze net echt lijken. Zman durft de planten haast geen water te geven want hij kan er maar niet achter komen of onthouden welke nep zijn. lachje albino
zondag

Bericht van krakkie op za 9 nov - 22:52

hiha bwaha

roosje
krakkie

Bericht van Gast op wo 13 nov - 21:26

haha  dat is wel een goede  dat die  dat  niet durft lol
Gast
Gast

Bericht van zondag op wo 13 nov - 22:35

Dat 'ie niks durft bleek vandaag maar weer eens. Hij zou om zijn ondertanden te laten trekken en een onderprothese vandaag voor de eerste keer naar de tandprotheticus, dokter de Jong, gaan. Met die man heeft hij een half jaar geleden al heibel gehad dus moest hij daar nu behalve de behandeling ook zijn excuses gaan aanbieden. Die heibel maakte hij toen omdat de dokter had geconstateerd dat de ondertanden er ook uit moeten wil een prothese bij hem goed zitten. Hij was geshockeerd door die mededeling, ging daar op de muren bonken, met de deur slaan en schreeuwen dat hij nooit, maar dan ook nooit zijn ondertanden zal laten trekken. Eindelijk heeft hij ingezien dat dat toch zal moeten en dokter de Jong is de enige die én tanden trekt én een prothese plaatst dus  hij had geen keus. 
Gisteravond begon hij weer tegen mij te tieren en te schreeuwen en mij van van alles en nog wat vals te beschuldigen. Maar ik ben gekke Henkie niet en laat me niet ongestraft voor rotte vis uitmaken dus zei ik dat hij vandaag maar alleen naar dokter de Jong moest gaan. Hij durft echter niet zonder mij dus is hij niet gegaan, de lafaard. Opbellen om het af te zeggen durfde hij ook niet; niet netjes. albino
zondag

Bericht van krakkie op do 14 nov - 0:33

Ocharmeziel!!! je hebt wat te stellen met die man!!!

bearhug

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op do 14 nov - 9:25

Dat is toch wat, ik hoop maar dat jullie niet toch moeten betalen voor de afspraak. 
Anders moet je even veel punten verdienen en nog meer centjes vangen.
ietwat

Bericht van zondag op do 14 nov - 9:39

De tandartsassistente belde me gistermiddag om vijf uur op met de vraag waarom Zman niet gekomen was. Ik heb me verontschuldigd dat ik het niet doorgegeven heb dat hij niet durfde te komen omdat ik vind dat hij zelf verantwoordelijk os voor zijn leven en ik me niet als dienstmeid laat gebruiken die voor hem altijd de kastanjes uit het vuur moet halen als hij weer eens wat heeft aangericht. Zij was het met mij eens. Ze zei dat hij maar moet bellen voor een nieuwe afspraak en over een rekening heeft ze het niet gehad terwijl ik die eigenlijk wel verwacht. Zman had de avond ervoor al geschreeuwd dat hij niet ging als ik niet meeging, ook al zou het hem honderd euro kosten. Met die man is echt geen land te bezeilen. Hij neemt altijd de verkeerde beslissingen die hemzelf het meest schaden. Het is een echte looser waar ik geen enkel respect voor kan opbrengen. albino
zondag

Bericht van zondag op wo 20 nov - 18:02

Nou dat was weer leuk vandaag, NOT! De wasrekken die we hebben staan in de badkamer aan de buitenkant van de doucheruimte tegen de muur. Zman zet ze altijd bijzonder slordig daar neer en soms haken ze dan zelfs in elkaar. Zo blijkbaar ook weer gisteravond. Vanmorgen ging ik douchen en toen ik de cabinedeur achter me dichtdeed vielen die rekken om en blokkeerden de deur. Zman was ondertussen naar de auto gegaan want als we ergens heen moeten gaat hij minstens een half uur eerder in de auto zitten. Ik schreeuwde ca. 10 minuten zijn naam voor bevrijding uit mijn gevangenis, maar hij hoorde me daar dus niet. Op het laatst heb ik de deur met veel moeite een handbreed open gekregen en wist het bovenste rek wat opzij te wrikken zodat uit de douche kon. Gauw aangekleed en naar het bevolkingsonderzoek voor borstkanker. Dat was dit keer op een andere locatie waar we nog nooit geweest waren. Ik had op de routeplanner gekeken en vertelde hem de weg. Hij luistert nooit dus reed hij toch weer verkeerd.  Een hele poos rondgedwaald en mensen gevraagd. Niemand wist waar het was, maar uiteindelijk gevonden. Vervelend onderzoek dat ook pijn doet maar ik ben er weer voor 2 jaar af. albino
zondag

Bericht van krakkie op wo 20 nov - 19:20

Oei! zondag toch! dat is even schrikken, zo vast zitten. Dat is ook niet fijn zeg!

Wel fijn dat je het onderzoek voorlopig weer gehad hebt. Ik moet nog steeds een uitstrijkje, en dat vermijd ik al jaren.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op wo 20 nov - 20:12

Je borsten tussen die platen persen is vervelender dan een uitstrijkje hiha en het moet ook nog eens 4 keer, dus 4 foto's = 4 keer klemmen. Een uitstrijkje bwaha doet eigenlijk niet zeer. albino
zondag

Bericht van Gast op wo 20 nov - 21:55

zman  was  zeker eerst weeer woest  dat het  zo  lang duurde  voor je in de  auto  zat

mmm dus  ze  staan  nu  mooi  op  de  foto? Maar  weer twee jaar er van  af  heel  mooi
Gast
Gast

Bericht van zondag op wo 20 nov - 22:55

Heel mooi Word knipoog , maar ik heb de foto's niet gezien hoor. 

Nee hij was woest dat die controle op een onbekende plaats was in een woonwijk (Zielhorst) waar wij normaal nooit komen. Dus daar heeft hij weer een uur over zitten schelden en dat gaat dan maar door en door met van die zinloze vragen op een heel agressieve toon gesteld, zo van:

Wat zou je doen als ik je niet bracht? 
Dan nam ik de Regiotaxi. 
En als je daar nou geen pasje voor had? 
Dan zou ik kijken of er een bus naartoe gaat. 
En als er nou geen bus naartoe gaat? 
Dan ging ik niet.

En zo gaat het met ieder onderwerp, steeds maar "wat als...." en dan komt hij vaak met de meest onzinnige hypotheses. albino
zondag

Bericht van krakkie op wo 20 nov - 23:01

bij mij doet dat dus WEL zeer. Ik klem liever mn tieten tussen die platen....aangezien die van mij toch al hangers zijn die gewoon alle kanten op gefrut kunnen worden... dat gaat mij dus niet echt pijn doen... waar het uitstrijkje.... ai ai ai... ik span mn spieren ZO aan... dat dat ding dr nie in wil. ech nie... godver wat een kut aangelegenheid....

doe mij het mammogram maar.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op wo 20 nov - 23:09

Tsja, of die spatel er nu wel of niet vlot ingaat, een KUT aangelegenheid blijft het. lachje albino
zondag

Bericht van ietwat op do 21 nov - 8:33

blij dat het voorbij is zondag, wel eens even naar die douche (laten) kijken, voor je er echt niet meer uitkomt.
ietwat

Bericht van zondag op do 21 nov - 13:56

Nou Iet, ik ga nu zeker bij iedere douche die ik neem eerst kijken of die rekken niet kunnen omvallen. Met Zman is het net of je een klein kind in huis hebt en steeds voorzorgsmaatregelen moet nemen zodat er geen ongelukken gebeuren. Mijn mooie Bulgaarse servies gebruik ik daarom niet. Planten zet ik zo dat hij er geen kwaad mee kan. Op de vensterbank staat helemaal niets meer want die is heel smal en als er wat staat moet je de gordijnen voorzichtig openen en sluiten. 
Je snapt echt niet hoe hij het doet roll eyes ; vanaf juli hebben we een luxaflex voor de balkondeur en daar heeft hij al 3 lamellen van weten te slopen. Shocked  En wat dat wasrek betreft, hij heeft een tic dat er niet bv 2 t-shirts, 'n paar zakdoeken  en 2 onderbroeken van hem in de wasmand mogen liggen te wachten totdat ik genoeg was heb om de machine te laten draaien. Hij gaat ze dus als hij weer zo'n aanval heeft zelf op de hand wassen, met veel te veel waspoeder. Dat was nu ook weer gebeurd. Dat wasrek dat hij wilde gebruiken ziet eruit als een grote A met zijvleugels bovenaan. Kwam Zman met al die draadlijnen segmenten los van elkaar bij me en of ik het rek maar weer even in elkaar wilde knutselen want hij snapte de constructie niet. Dus vooruit maar weer, moeders ging weer aan de gang.

Opgesloten zijn in de douchecel is ook zo'n desolate ervaring. Je krijgt het koud, bibber  je kan nergens zitten, je weet niet hoe lang het gaat duren crball en je geschreeuw wordt niet gehoord, bah! vloek  albino

Laatst aangepast door zondag op vr 22 nov - 1:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : tikfouten)
zondag

Bericht van krakkie op do 21 nov - 23:54

In zo'n geval zou ik de warme douche toch lekker weer aanzetten hoor meis! brbrbr!

roosje
krakkie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven