Zondags Belevenissen

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Zondags Belevenissen

Bericht van zondag op za 23 nov - 11:05

Uit het nieuws:

Gisteren was het 50 jaar geleden dat Kennedy vermoord werd, vijftig jaar alweer, waar blijft de tijd? Ik was de dag ervoor aan een nieuwe baan begonnen.  Op die dag zelf liep ik in mijn pauze om een uur of vier 's middags buiten en kwam mijn nieuwe collega, een man, me vertellen dat Kennedy doodgeschoten was. Ik geloofde er niets van  want ik dacht dat hij mij, bij wijze van ontgroening, in de maling wilde nemen. Ik zie mezelf daar nog staan tussen de ontbladerde bomen met een grijze lucht boven me, totaal verbijsterd maar tegelijk vol ongeloof.

En dan die vrouw die 10 jaar dood in haar huis heeft gelegen. Dat zou mij ook wel eens kunnen overkomen als Zman er niet meer is. Maar ik zou het niet erg vinden en ik voel me niet eenzaam, ook al ben ik het op de keper beschouwd wel. Erg, wat is erg? Als niemand tijdens haar leven zich iets aan haar gelegen liet liggen noeten ze er nu ook niet zo'n ophef over maken. Mijn krant besteedt er vandaag twee en een halve pagina aan. Beetje overdreven! albino
zondag

Aantal berichten : 3157
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van krakkie op za 23 nov - 13:43

Ik was nog niet geboren toen Kennedy vermoord werd. Maar dat van die vrouw vond ik wel zielig. En dan niet eens dat de buurt het niet merkt, maar hoe zit het in godsnaam met dingen als huur, gas, water, licht etc.... je zou toch verwachten dat het gezien wordt dat dat niet meer klopt??? dat er geen gas water en licht verbruikt wordt.... etc.?

als er TEVEEL verbruikt wordt heb je ook zo de politie op de stoep want dan zit er een wietkwekerij....

roll eyes

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3380
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Bericht van zondag op za 23 nov - 16:02

Ja dat van die vrouw is tragisch. Niet voor haarzelf want zij wilde geen contacten en lag daar vredig dood te wezen in haar huis. Wat ik tragisch vind is dat de maatschappij zo geworden is dat niemand zich meer iets van een ander aantrekt. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke. Ze zijn te druk met Facebook, Twitter, Instagram of weet ik veel, hebben 200 vrienden, volgen er zelf ook 50 maar kennen niemand.

Ik vroeg me ook al af waarom het niet opgemerkt werd dat deze vrouw geen stroom, gas, water gebruikte. En lekkere buren had ze, dat die het niet gek vonden haar nooit te zien en het ook niet raar vonden dat daar nooit licht brandde of een raam open stond en er nooit nieuwe buren in dat huis getrokken zijn. albino
zondag

Bericht van krakkie op za 23 nov - 18:27

Ik let zelf ook niet echt op mn buren, althans, alleen die naast me. Als ik die niet meer hoor, ga ik na een weekje of zo toch wel merken dat er iets is....

roosje
krakkie

Bericht van Gast op za 23 nov - 22:56

Wees  gerust  zondag  als we  van  jou 10 jaar nik  meer  horen  wat  na  10  dagen  missen we je  al
en  als je  niet  op  vakantie  bent  wel sneller

maar zoon  vrouw 10 jaar  dood in een huis  dat  moet je  haast wel merken
heb  hier me  onder buurman een  week  dood  in  zijn huis  gehad voor  hij  ontdekt  was
later  bleek dat ik hem  voor het  laats had  horen  vallen maar  ja  hij  viel wel vaker
als die  dronken  was bleef  steeds  naar beneden  lopen voral toen die  net
uit  het  ziekenhuis  was en  dan  dronk  die  toch  tja dan  valt  op geven moment het  ook niet op
zoon  klap  maar op  den  duur  zal  je  toch  je  onder buur  missen  kwa  geluid dan neem je  toch wel kijkje
Gast
Gast

Bericht van zondag op wo 27 nov - 0:45

Ja mijn buurman is 84 of 85 en hij vind het niet prettig als ik aanbel om te kijken of daar alles nog goed gaat en daarom kijken we vanaf ons terras nu steeds of we hem in zijn huiskamer zien zitten. Gelukkig heeft hij ook kinderen en kleinkinderen in de buurt die geregeld komen en een jaar of twee geleden vonden die hem tijdens onze vakantie ineens in zijn gang en heeft hij drie weken in het ziekenhuis gelegen.

Wij waren vandaag voor iets zakelijks naar Utrecht en gingen daarna ook een beetje Hoog Catharijne in om koffie te drinken. Er moest na onze zakelijke beslommeringen ook een aangetekende brief verstuurd worden en Zman kon daar weer niet mee wachten tot we weer thuis zouden zijn. Hij dreint dan maar door tot ik enveloppen koop en een postpunt vind want dat kan hij niet zelf en ook het adres op de envelop schrijven kan hij niet zelf, dus deed ik alles maar weer om van het kwaaie gezeur en gescheld af te zijn. Hij is zo koppig als een ezel en balkt net zo hard. 
Later ging ik lekker in de Action shoppen maar daar was het stampend druk dus heb ik niet overal aangezeten zoals mijn gewoonte is maar ging er vrij snel weer uit met mijn buit, een pak balpennen en 3 minirokjes  in verschillende kleuren en voor een spotprijsje.

We waren met de Regiotaxi en naar huis kostte het een uur wachten en anderhalf uur rijden met nog andere passagiers ophalen in Zeist en ze afleveren in Leusden. Dat vind ik altijd wel vervelend van die goedkope taxi's, dat je voor een kippeneindje uren onderweg bent. Maar wat is het mooi buiten mensen in zo'n bosachtige omgeving. Een weelde aan kleurenpracht met die herfstbladeren aan de bomen en een prachtige lucht met wolken waar de zon af en toe doorheen brak. Ik heb er toch van genoten. albino
zondag

Bericht van krakkie op wo 27 nov - 9:31

Arme Zondag... Zo'n balkende ezel op sleeptouw hebben is ook niet alles...

Ik ben blij dat je toch nog kon genieten van de reis meid!
Die minirokjes.... dráág je die ook?

roosje
krakkie

Bericht van zondag op wo 27 nov - 13:25

Leuk die ezel, en die tanden lijken ook goed. Verdomd als dat Zman niet in hoogst eigen persoon is.hiha 

Die minirokjes draag ik in de zomer nu en dan. Er zitten twee nadelen aan, ten eerste dat je geen zakken hebt en die zijn voor mij eigenlijk onontbeerlijk omdat ik altijd een loep bij de hand moet hebben. En ten tweede sta je haast in je blote kont als je bukt. Da's voor de mannen leuk bij een jonge meid maar niet bij een oud wijf van bijna zeventig. Shocked albino
zondag

Bericht van krakkie op wo 27 nov - 18:41

LOL t lijkt me nu ook wel wat koud ja... brbrbr wind1

heb n paar nieuwe smilies toegevoegd:
:treewobble: trol liedeinjekop :sneeuwscheppen ikbenok :sneeuw: :snowball: hairy :oldandnew: :xmastree1:

roosje
krakkie

Bericht van Gast op do 28 nov - 23:45

Nou  zondag  als je  dan  net  als  bij hotter than  mij  dotter
geen  onderbroek aan heb onder je  mini  rok  haha
Of je  krijgt  een  opmerking  om je  oren  gebukt is  genomen red 
Nee je  bent een hippe  vrouw heb  helemaal een  beeld voor me jou in een  mini rok
Gast
Gast

Bericht van ietwat op vr 29 nov - 10:37

bwaha 

Zondag daar heb je toch leggings voor en de liefde van de dames tassen 
zelfs m'n dochter draagt onder korte rokjes een korte legging om van de irritante reacties van de omgeving af te zijn en om gewoon vrij te kunnen bewegen.

Ha ik draag ze trouwens helemaal niet hoor, rokken - wat voor lengte dan ook, ik ben van de broeken, liefst cargo
ietwat

Aantal berichten : 2589
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van zondag op vr 29 nov - 20:31

Wat zijn cargo broeken? Ik draag meestal geen rokken maar spijkerbroeken. Maar als het heel heet is in de zomer vind ik een minirok leuk en dan is het dus te warm voor een legging eronder. In huis sleep ik echt niet met een tas rond Iet en als ik die zakken niet heb leg ik die loep steeds ergens neer, op de gekste plaatsen natuurlijk, en kan hem dan later niet meer vinden. Als ik dan tegen Zman durf te zeggen dat ik hem effe kwijt ben begint hij meteen tegen mij tekeer te gaan, maar zelf is hij zijn sleutels aldoor kwijt.  knipoog albino
zondag

Bericht van krakkie op za 30 nov - 1:22

Zondag, in de zomer misschien een loepje aan een veter/koordje om je nek hangen, dat scheelt het nodig hebben van zakken.... ?!

roosje
krakkie

Bericht van zondag op zo 1 dec - 0:08

Goed idee, ik heb er een met een gaatje in het handvat.

We gingen vandaag nogmaals op zoek naar die Twinnings groene thee met munt die we in Bulgarije hadden gekocht en die zo goed tegen mijn hoesten bleek te helpen. De Tuinen hebben wel veel thee van Twinnings in hun assortiment maar juist die soort niet en ze wilden hem ook niet voor me bestellen. Ik kocht dus maar een ander merk muntthee maar ik wilde eigenlijk die Twinningsthee vinden, dus nog 2 andere winkels geprobeerd maar nop. Zman had eens een helder moment wat niet zo vaak voorkomt.hiha  Hij zei dat we het bij Erica moesten proberen. Die hebben die thee ook niet, maar de verkoopster bood meteen zelf aan hem voor me te bestellen voor ik het haar kon vragen. Het komt dus allemaal goed.

Bij Zeeman zag ik een spuitbusje met doekje en kwastje om je scherm (pc, laptop, tablet, mobieltje) schoon te maken. Die vloeistoffen om schermen schoon te maken zijn meestal nogal prijzig maar dit setje is maar €1,99 dus misschien ook een tip voor jullie. Het kwastje is heel plat zodat je er goed mee tussen de toetsen van je toetsenbord kunt vegen.

Op de markt gingen we koffie drinken en een lekkerbekje eten en voor we naar huis gingen zaten we nog een poosje aan de Eem op een bankje om naar de prachtige zonsondergangslucht te kijken. Prachtig die grote oranje en grijze schapenwolken tegen een strakblauwe achtergrond en dat alles ook nog eens weerspiegeld in het water van de rivier.albino
zondag

Bericht van ietwat op di 3 dec - 13:37

Cargo broeken zijn van die broeken met zakken aan de zijkant van de benen, meest iets wijder van snit om de benen en soms aan de onderkant iets samengetrokken door een veter of elastiek.

Fijn dat je je thee krijgt.
ietwat

Bericht van zondag op di 10 dec - 21:25

Het slechte nieuws is dat Zman onafgebroken de hele dag tegen mij schreeuwt en hij heeft net een arcopal schaal waarin ik altijd kip braad kapot laten vallen, niet uit woede maar uit domheid. Hij weigert categorisch de door hem afgewassen schalen netjes in de keukenkast op te stapelen met als resultaat dat die schaal nu uit de kast viel toen hij hem open deed. oops  csp  money 

Het goede nieuws daarentegen is dat ik vandaag 2 kaartjes voor een concert van Jiddische muziek heb gewonnen. Het concert is aanstaande zondag. Ik verheug me erop.  albino
zondag

Bericht van Gast op di 10 dec - 23:18

Zonde van de  schaal \
Wel leuk dat je  zo maar kaarten  won toch  nog  beetje  geluk
waar is dat?
Gast
Gast

Bericht van zondag op di 10 dec - 23:41

Hier in Amersfoort in theater De Lieve Vrouw.  albino
zondag

Bericht van krakkie op wo 11 dec - 18:13

Oooh dat klinkt leuk dat concert! (ik snap niet waarom de smilies en fotootjes het niet meer doen....grr)

En dat Zman de schalen niet wil opstapelen..... echt, die vent heeft een paar goed foute kronkels.. arme jij.  Shocked

wat de smilies en avatars betreft, ik heb op actiefforum melding gemaakt van de kapotte smilies en foto's, en er blijken meer mensen last van te hebben. Er schijnt een aanval geweest te zijn op de actieforum servers...

we mogen dus blij zijn dat we nog een forum hebben. (maar ik ben niet blij dat de smilies kapot zijn. :( )

roosje
krakkie

Bericht van zondag op wo 11 dec - 22:08

Effe proberen:  albino  hello  lachje  knipoog  yes  koffie  roll eyes  nope  blush  Laughing 

Nou zoals je ziet doen ze het bij mij wel. 

Ach Zman heeft totaal geen ruimtelijk inzicht. Hij snapt gewoon niet dat je de schalen van groot naar klein moet stapelen zodat ze in elkaar passen. En moet je zien als hij de boodschappen bij de supermarkt inpakt, pffft! Vanmiddag ook weer. Zware melkpakken bovenop een pak kwetsbare mergpijpjes, die waren dus geknapt; pakken icetea op de broden, waren dus ingedeukt, en ga zo maar door. Ik heb al miljarden keren gezegd "Zware dingen onderop en lichte bovenaan." maar het helpt niks. Hij blijft de spullen vernachelen. Het is gewoon een klein kind. Meestal pak ik zelf de boodschappen in maar nu was hij met de boodschappen van de Aldi naar de auto in de parkeergarage gegaan terwijl ik naar de Dirk ging. Die twee supermarkten zijn boven elkaar in ons winkelcentrum en de parkeergarage zit eraan vast, ideaal. Een straat verder is de Action. Ik kocht daar een figuurcorrigerend onderhendje en dito onderjurk. Nu heeft hij me net gevraagd hoeveel garantie ik daarop heb. Garantie? Dat je er dunner in uitziet zeker!  hiha  albino 
Ik hoop dat jullie smiley's het nu ook weer doen. albino 
zondag

Bericht van krakkie op do 12 dec - 21:46

:sneeuwscheppen  :sneeuw: zje doen et weer!

jeetje meis... wat een verhaal weer! Je maakt me altijd weer aan het lachen! geweldig!  mergpijpjes --->ikbenok 
bwaha  hiha  red

roosje
krakkie

Bericht van zondag op do 12 dec - 22:23

Als ik niet een groot gevoel voor humor had zou ik het beslist niet met hem uithouden. bam  Ik vind het ook leuk om jullie aan het lachen te maken met mijn gekke belevenissen. bigsmile Geloof het of niet, geen dag gaat hier normaal voorbij. LOL  albino
zondag

Bericht van ietwat op vr 13 dec - 15:36

owowow wat een rampenman, het is inderdaad dat je er wel om moet lachen anders wordt je er gek van.
ietwat

Bericht van zondag op za 14 dec - 22:40

Ik had al zo'n 20 jaar een klein blauw steelpannetje. De steel zat nu los. Ik vroeg Zman hem weer vast te schroeven; dat moet ik ook niet doen maar zelf een schroevendraaier opzoeken. Vraag me niet waarom maar hij heeft die steel eraf gehaald en hem er met de onderkant naar boven weer aangeschroefd. Ik vroeg hem dat ding weer goed te zetten want aan die onderkant zit een brede gleuf waar dan eten in gaat zitten. Resultaat, steel gebroken! Hoe krijgt hij het voor elkaar?! Vanmiddag bij de Action dan maar een nieuw pannetje gekocht. Knop van de meidenkast in de keuken zat ook los. Niks meer gevraagd dus maar zelf vastgeschroefd daar een ezel zich niet twee maal aan dezelfde steen stoot. Zo'n rampenfonds als hij is heb ik nog nooit meegemaakt.  albino
zondag

Bericht van ietwat op zo 15 dec - 14:14

bwaha  dat zal er erg grappig uit gezien hebben de steel onderste boven, doet je wel afvragen of ie nog weet welke schoen aan welke voet hoort.
ietwat

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: