Zondags Belevenissen

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zondags Belevenissen

Bericht van krakkie op za 2 jan - 17:45

Ik vind Cohen mooi zingen! Ik kende hem niet, maar het lied wel! Heb er lang naar gezocht en kende de titel niet! love 

De symboliek kende ik ook niet.  Shocked

Het bulgaarse lied vind ik prachtig, maar wil ik even op een ander moment nog eens rustig naar luisteren. Ik zal hem zo even toevoegen op mijn youtube zodat ik ze terug kan vinden. ;-) 

Ik vind het leuk als we delen wat we mooi vinden.  We vinden geheid niet alles mooi wat we delen, maar dat is juist leuk om eens wat anders te horen vind ik. Ik zou zelf nooit bulgaarse muziek aanzetten, maar omdat jij het leuk vind, vind ik het leuk om er ook eens naar te luisteren, en deze vond ik in de eerste twee minuten in elk geval al erg mooi. (en toch ook even wennen voor t oor) 

Ik moet altijd even over mn weerstand voor arabish heen luisteren, vóór ik hoor dat t helemaal NIET arabisch klinkt. 

Het heeft wel invloeden van elkaar, maar dat is met de meeste muziek zo.  fallingheart

Dat je een lijst gaat maken van wat Zman breekt vind ik wel heel grappig eigenlijk.. ik ben aan t eind van t jaar straks wel nieuwsgierig naar je lijst! (of maandelijks als t teveel wordt....)  hiha

Ik vind t zo grappig, omdat t me doet denken aan ons "leuke dingen bakje".  Wij hebben een bakje, en telkens als er iets leuks of voordeligs gebeurt, dan schrijven we dat op en gaat t in t leuke dingen bakje. 
En dat lezen we dan op oudjaarsavond eens even door om ons te herinneren aan wat er leuk was afgelopen jaar. 

Dit jaar zijn we t vergeten te lezen, en door een andere reden hebben we vandaag t bakkie maar gewoon leeggegooid. (maak ik zo even een post over ergens anders) 

Ik heb geen idee of we nog weer opnieuw gaan beginnen dit jaar er mee... 

Maar daar deed je me dus aan denken... ik zag je al zitten, aan het eind van het jaar: ZMAN, je moet me even zeventienhonderd euro betalen want hier is de rekening van alles wat je kapot gemaakt hebt: ............ 

bwaha bearhug

roosje
krakkie

Aantal berichten : 3519
Registratiedatum : 21-08-13
Leeftijd : 43

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Zondags Belevenissen

Bericht van zondag op za 2 jan - 18:21

Ik waardeer het erg dat je eens naar "mijn" lied wilt luisteren. Dit is volksmuziek van de puurste soort. Ik hoop wel dat je opmerking over Arabische muziek niets met Bulgaarse muziek te maken heeft want deze muziek heeft niets met de Arabische te maken maar is Slavisch. 
Mocht je Arabische muziek wel in verband hebben gebracht met Bulgaarse dan kan je erop rekenen dat een Bulgaar je daarvoor de hersens in zou willen slaan. 

Bulgaarse, of überhaupt Slavische muziek, is zeker even wennen voor het oor. Dat was voor mij ook zo toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik was er meteen weg van en toen was ik 14. 

Ik heb ca 500 Joegoslavische en Bulgaarse grammofoonplaten en tegen de 200 cd''s.  Mijn ex, die de grootste Nederlandse expert op het gebied van Slavische muziek is, probeert mij af en toe over te halen in ieder geval de platen aan hem te geven maar hij krijgt ze pas als ik dood ben ook al draai ik ze nooit meer. De muziek op internet luisteren is immers veel gemakkelijker. Hij is bezig uit te puzzelen wat er na zijn dood met zijn collectie moet gebeuren.

Heb jij ook een kanaal op YT Krak? Ik wel.

Ik zal af en toe een video van YT hier neer zetten die ik erg mooi vind. Doen jullie het dan ook? 

Jij had laatst die video van je Amerikaanse vriendin hier neergezet Krak. Zij zingt inderdaad erg mooi en de plaatjes die jij erbij gezet hebt zijn prachtig, chapeau!
zondag

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 74

Bericht van krakkie op za 2 jan - 18:25

Yep... ik ben swirlingsoul daar. (ik heb nog ergens een account maar daar staat zo goed als niks op) 

https://www.youtube.com/channel/UCr6esehTlBr-3sDJsHKIqdw

Ik vind het leuk om dingen te delen. Alleen vind ik het jammer dat jullie engels niet zo top is... ik heb zo'n leuke komiek gevonden.

Michael McIntyre. Brit. Man wat maakt die vent ons aan het lachen hier! Ik zal de sketch over de tandarts hier neerzetten, misschien kunnen jullie t toch wel volgen, wie weet. Tis op zich niet heel moeilijk engels en passief krijg je t waarschijnlijk toch wel mee.

Niet bang worden van de eerste snelle zinnen... hij vertelt over zn verstandskiezen, dat die er uit moesten.... gaat ie naar de tandarts, ... etc... 

hij gaat vanzelf langzamer spreken. 

de NL ondertitels suck. waardeloos. :(

roosje
krakkie

Bericht van zondag op di 5 jan - 1:59

Ik ken blijkbaar te weinig Engels om hem te kunnen begrijpen dus kan ik ook niet lachen.  En zowel de ondertiteling in het Engels als in het Nederlands is volgens mij waardeloos, jammer.

We zijn afgelopen avond naar de nieuwjaarsreceptie van de gemeente geweest. Was leuk. Het was op een steenworp afstand van ons blok maar er was niemand die we kenden. Wel dook dat echtpaar op waarvan de vrouw Zman hun adres had gegeven. Zij ging naast mij zitten bij het borrelen en hij tegenover ons. Ik bleek ze al te kennen van onze "uitjes" naar AH waar we dan koffie drinken. 

Zij is een ietwat vreemd figuur. Had van de zomer haar haren vol bloemen gestoken. Beetje maf als je de 60 al gepasseerd bent. Ze vroeg meteen of wij niet eens een keer bij hun op visite wilden komen. In nette bewoordingen heb ik haar bedankt voor de uitnodiging maar erbij gezegd dat wij nergens op visite gaan en ook geen gasten ontvangen omdat wij erg op onszelf zijn. Zman blij dat ik dit meteen de grond ingeboord heb in plaats van vaag te gaan doen waardoor wij nooit van haar af komen. 

Ikzelf ook blij want een praatje op straat of bij AH is leuk maar dit is echt geen vrouw waarmee ik een nader contact zou willen aanknopen. Er is niets wat me in haar aanspreekt. Met de man heb ik nog nauwelijks ooit een woord gewisseld dus weet niet wat voor type het is. Zij zat wel vaak richting Zman te kijken maar ik weet niet of ze echt een oogje op hem heeft.

Wij hadden 's middags heel laat geluncht en nog geen avondeten op toen we naar de receptie gingen. Maar dat hoefde ook niet meer want daar kregen we ieder 2 consumptiebonnen en verder koffie, koekjes, borrelnootjes en een etagère vol met heerlijkheden op ons tafeltje; asperges in ham, gevulde eieren, stukjes ei in rookvlees en plakken worst met vleessalade erop. Er was een duo met Klezmermuziek en een groepje van 4 vrouwen die liedjes zongen bij hun gitaren. Ook liep Prins Carnaval daar rond met zijn narren, allen in mooie uitdossing. 

Iedereen was heel feestelijk aangekleed, ik ook. Ik droeg een zwarte jurk met een gouden ceintuurtje en een zwart jasje erop waarvan de voorpanden, achterpand en manchetten bestaan uit rode bloemen geweven op een gouddraad achtergrond.

Na de toespraak van de burgemeester en de verkiezing van Amersfoorter van het jaar dacht ik juist zo langzamerhand eens naar huis te gaan toen er een pan met gehaktballetjes op onze tafel werd gezet met een schaaltje mosterd erbij dus bleven we nog om daar ook nog van te eten. De consumptiebonnen waren al opgegaan aan sinaasappelsap. Nu wilden we water maar Zman durfde dat niet te gaan halen in die menigte omdat hij bang was dat zijn handen teveel zouden trillen en hij zou morsen, dus worstelde ik, blinde mol, me door de meute en vroeg om water bij het buffet. Daarvoor moest ik bij de ingang bonnen gaan kopen en dat deed ik, 2 voor 4 euro. 

Zman helemaal verontwaardigd dat een glaasje kraanwater 2 euro kostte maar ik zei dat hij dat verkeerd zag; een consumptie kostte 2 euro, of je daar nu kraanwater, een flesje bier of een glas wijn voor nam. En bovendien hadden wij voor 4 euro dus een hartstikke leuke avond gehad met een hoop lekkere hapjes en drankjes. Op weg naar de uitgang de burgemeester nog even een handje gegeven en een praatje met hem gemaakt. Doe ik al jaren en hij is altijd erg aardig.

Laatst aangepast door zondag op zo 10 jan - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van zondag op di 5 jan - 17:41

Vandaag was het mijn lucky day. 

Ik moest naar het borstkankeronderzoek. We waren heel vroeg van huis gegaan want 2 jaar geleden konden we die onderzoekswagen die bij een sporthal in een voor ons totaal vreemde wijk staat waar wij nooit komen, met de grootste moeite vinden. Nu kon Zman hem weer niet vinden. Hij leest de straatnaambordjes niet, die suffert en ik kan ze niet lezen want ik zie maar 16%. 
We hebben 4 keer moeten vragen voor ik die sporthal zag. Hij zag niks maar ging in ieder geval op dat gebouw dat ik aanwees af en dat bleek het te zijn. Maar ik heb genoeg van dat doelloos rondrijden dus neem ik over 2 jaar de regiotaxi.

De terugweg was ook zo'n ramp. Hij verdwaalde nog verder in die wijk. Af en toe waren er stoplichten en grote blauwe borden. Hij maar zeuren "Ik zie nergens Amersfoort staan". "Nee natuurlijk niet", zei ik, "we zijn al in Amersfoort. Je moet kijken naar de aanduiding CENTRUM". 
Via nog 2 andere buitenwijken, een heel eind om want hij bleef maar dwalen, kwamen we eindelijk weer in het centrum. Met mijn beperkt gezichtsvermogen zie ik het toch veel sneller dan hij als we weer op bekend terrein zijn. Hij herkent de omgeving niet gauw, dat is me al eerder opgevallen als we met de taxi van Schiphol komen.

Hoe dan ook, we waren veel te vroeg voor het onderzoek maar ik werd meteen geholpen. Daarna reden we naar de Gamma. Die hadden tot afgelopen zondag vliesbehang in de reclame, 25% korting. Ik vroeg een medewerker van de winkel mij het behang te tonen, mijn vragen erover te beantwoorden en me de spullen die ik verder nodig heb te wijzen. Hij zei dat er maar 2 dessins in de reclame waren waarvan er al een uitverkocht bleek. Hij liet me de andere zien en daar die effen wit was vond ik die prima voor de gang. Met zijn hulp verzamelde ik plaksel, stanleymessen, een roller en een ding om het behang glad te strijken. Ik had maar 1 rol behang van 25 m nodig en die kostte oorspronkelijk 60 euro dus nu 45. 

Toen we weer thuis waren dacht ik ineens dat ik met 85 euro veel te veel betaald had en keek op de bon. Ja, ik had geen geen 25% korting gekregen. Wij vandaag dus terug met die rol. 

Bij de klantenservice keek de bediende in de folder en belde zijn chef. Die constateerde dat er aan het nummer van deze rol een letter was toegevoegd die niet in de folder stond. Maar vanwege het ongemak kreeg ik nu 50% korting dus 30 euro terug. Dat was mooi meegenomen. 

Die verkoper van zondag heeft mij trouwens gezegd dat als ik geen ervaring heb met behangen ik het niet zelf moet doen. Hij zei dat vliesbehang heus niet makkelijker is dan gewoon behang; het is dus te moeilijk voor mij en Zman is een kluns in het kwadraat. Dus ik ga iemand op Werkspot.nl zoeken. 

Na nog wat boodschappen in de supermarkt gingen we koffie drinken in de kringloop. Ik harkte een aantal dingen bij elkaar die ik wilde hebben. Het meisje achter de kassa  staat normaal achter de bar in het kringloopcafé en zij weet niet goed hoe de kassa werkt en al helemaal niet als je wilt betalen met je pinpas. 
Na een hoop geklungel kon ik €8,70 afrekenen met pin. Net thuis even opgeteld of dit klopt. Nee dus, het was eigenlijk €12,20. 'Vergissing van de bank in uw voordeel' denk ik dus maar. Bovendien heb ik ook nog 10 cent gevonden. Zman heeft een smile van oor tot oor.

Laatst aangepast door zondag op di 5 jan - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van ietwat op di 5 jan - 17:56

lachen gieren brullen dat filmpje
Mijn engels is passief prima, ik kan veel volgen maar ik kan het niet zelf produceren, tenminste niet zo goed. 

Fijn dat het zo leuk was Zondag, met al die lekkere hapjes en live muziek. Vast een oude hippy vrouw zo met die bloemen in d'r haar.
Toch een mooie korting op het behang. Wordt vast erg mooi als het er eenmaal opzit.
ietwat

Aantal berichten : 2683
Registratiedatum : 24-08-13
Leeftijd : 49

Bericht van krakkie op di 5 jan - 20:51

Geeft niet zondag... Ik hou bijvoorbeeld ook van Jochem meijer, die snelle krullebol? Geen idee of jij daar van kan genieten hoor... wat is jouw soort humor? youp van't hek? finkers? bertje visscher? andré van duin?... We hebben best veel nederlands talent. Veel van de jongere talenten ken ik niet eens. Heb van de week nog zitten luisteren naar de Lachende Kerk van Fons Janssen. Ook al een ouwetje... 

Ietje, fijn dat ik toch hier ook af en toe eens een engelse grappenmaker kan delen ;-) Soms is het gewoon ZO leuk wat je tegenkomt... Ik heb nog nooit van mn leven gelachen om de tandarts, maar deze sketch was echt gieren. Hij heeft hele shows op youtube, en meestal ook in stukjes. (is wel fijn, kan je tussendoor effe bijkomen haha) 

Behangen.... OEI nee daar begin ik van mn leven niet meer aan. Het is WEL mooi vind ik. Tenminste tot mijn kat er aan gaat krabben... overal waar behang zit... grrr... je voorkomt t gewoon niet als ie t eenmaal doet. Dus...voor ons gladde muren. Ook goed. (of wandbedekking met hout of schrootjes of zo als anti kat) 

Wel fijn dat je nu meer korting kreeg!

roosje
krakkie

Bericht van zondag op vr 15 jan - 2:58

Ik haat huishoudelijk werk maar ik heb de schoonmaak kriebels en voor mijn doen ben ik reuze ijverig geweest. Ik heb de overgordijnen van zowel mijn als Zman zijn slaapkamer gewassen. Als ze droog zijn de haken er weer in en ophangen. Ik heb ook een dekbed  gewassen en dat ligt alweer op bed. Verder wil ik ook nog de glasgordijnen van de slaapkamers wassen. Ook nog wat spullen voor de kringloop uitgezocht en in een plastic zak klaar gezet. En in de opruiming een nieuw 2-pers flanellen hoeslaken met 2 slopen gekocht. Is lekker warm in de winter.
zondag

Bericht van krakkie op vr 15 jan - 18:28

wij zijn broden aan het bakken... gosh wat ruikt dat toch altijd lekkkkuuuuurrrr.

roosje
krakkie

Bericht van zondag op vr 15 jan - 19:47

Mmmm!!! Versgebakken brood ruikt heerlijk en als ik het warm uit de winkel haal begin ik er onderweg al aan.

God beware me dat Zman met de wasmachine  gaat wassen. Hij zou hem in no time naar z'n mallemoer helpen. Ineens had hij vandaag belangstelling voor het gebruik van de machine en wilde weten hoe die werkt. Hij ging alles opschrijven. Ik zag zijn bemoeienis met de wasmachine helemaal niet zitten maar hij hield aan.

Ik. 1. Doe de was in de machine.
     2. Sluit het deurtje.
     3. Kies met de knop programma nummer 5. (dat is katoen op 40 graden en kan hij het minst kwaad mee)
     4. Doe de waterkraan open. (Ik zei eerst 'kraan' maar dat snapte hij niet. Welke kraan? De waterkraan natuurlijk. Andere kranen zijn er niet).
     5. Trek de programmaknop naar je toe. Dan gaat het lampje branden en het water uit de kraan naar de machine stromen.  

Ik had als 6 willen zeggen: wacht 30 seconden en doe het waspoeder in het brede bakje, maar ik was dus vergeten te zeggen dat hij vóór alles 50 gram waspoeder had moeten afwegen want die moet na 30 seconden in het bakje gestort worden. Ik zei dus tegen hem dat hij -waspoeder klaar zetten- maar als numero 0 moest opschrijven. We zijn niet verder gekomen want hij werd woedend dat ik dat niet eerder gezegd had. Ik zei dat hij toch ook eerst naar een benzinepomp rijdt alvorens hij de dop van zijn tank losdraait. Dat is toch logisch en hetzelfde als wasmiddel paraat houden. Hij nog veel kwaaier en schreeuwde dat ik geen goede onderwijzeres was. Nee, ik ben bibliothecaresse, dus kapte ik ermee. 

Deze machine is meer dan 26 jaar oud en mij zeer lief en ik wil helemaal niet dat hij er met zijn fikken aan zit. Ik heb hem ook niet verteld dat als hij vloeibaar wasmiddel gebruikt hij 75 ml in de bol moet gieten en ook niet dat bij dit waspoeder 50 gram overeen komt met 60 ml op die bol. Dat is allemaal veel te ingewikkeld voor hem. 

Ik heb maar een advies voor hem: handen af van mijn kostbare machine.
zondag

Bericht van krakkie op vr 15 jan - 20:22

bearhug bearhug bearhug bearhug

roosje bwaha

roosje
krakkie

Bericht van zondag op vr 15 jan - 20:25

Met Jim beleef ik ieder moment weer iets geks. Het is gewoon niet te filmen.  bigsmile  Bedankt voor de hugs.
zondag

Bericht van ietwat op za 16 jan - 11:11

Lekker als de boel weer schoon is. Het is tijden geleden dat ik de gordijnen gewassen heb.

Hopelijk smaakt het brood net zo lekker als het ruikt.

Dat is dus een goede strategie om hem van de wasmachine te houden  bigsmile
ietwat

Bericht van zondag op do 21 jan - 19:52

De laatste spot in de keuken boven het aanrecht was al twee weken kapot, maar denk je dat Zman nieuwe gaat pakken uit onze lampendoos? Ben je gek! Niet omdat hij er te lui voor is maar omdat hij geen flauw idee heeft welke lampen in dat armatuur moeten. Ik heb hem er vanmiddag 2 in zijn handen gegeven en natuurlijk heeft hij er een in de gootsteen laten vallen. Wonder boven wonder was die niet gebroken en hij deed het ook nog. knipoog
zondag

Bericht van ietwat op za 23 jan - 10:52

sterk lampje

je kunt niet te lang met vakantie want hij red zichzelf niet.
ietwat

Bericht van zondag op za 23 jan - 12:15

Áls ik al ga dan maar 2 weken. Ik ben al eens 3 weken alleen geweest maar de laatste week vond ik het saai worden want ik miste aanspraak. Maar de toestand in Turkije wordt steeds grimmiger dus misschien ga ik niet en moeten we maar eens iets heel anders gaan doen, een busreis of cruise want vliegen durft hij niet. Ik ben bang voor water maar dat wil niet zeggen dat ik niet op een boot zou durven stappen.

Hij kan zichzelf inderdaad niet redden en ik houd zoveel mogelijk in de gaten wat hij nou weer aan het uitvoeren is. 

Twee dagen geleden heb ik weer een ramp voorkomen. Hij heeft een acculader gekocht voor de auto en begreep de gebruiksaanwijzing maar gedeeltelijk. Ik heb de ballen verstand van auto accu's maar heb dat boekje dus ook maar bestudeerd. Eergisteren wilde hij dat ding zomaar in de huiskamer proberen maar dat verbood ik omdat we daar geen accu hebben om hem eerst op aan te sluiten voor je de stekker in het stopcontact steekt; kwestie van logisch nadenken. Gisteren zijn we bij een automonteur geweest en die bevestigde mij dat je dat niet zomaar mag doen. 

Ik maak me er echt zorgen over wat er van hem moet worden als ik eens ernstig ziek word of eerder sterf. Toen ik mijn hartaanval kreeg heb ik hem niet geroepen maar zelf 112 gebeld want ik weet dat hij zo'n noodsituatie helemaal niet aankan. Ik heb hem na mijn telefoontje gewoon meegedeeld dat er zodadelijk een ambulance zou komen om mij naar het ziekenhuis te brengen.
zondag

Bericht van krakkie op za 23 jan - 13:44

Tja, jeetje, wat kán je doen he? Wij hebben dat hier ook een beetje. Ik kan nog geen boodschap doen, zelfstandig... als ik er opeens alleen voor zou staan... Nou ja, ik kan nog bellen en om hulp vragen, en ik weet dat ik dat nodig heb, maar Zman....tja. 

Dat zou je dan vantevoren al moeten inhuren/regelen/kennismaken/forceren..... 
Want we weten genoeg van Zman om te concluderen dat ook dat eigenlijk geen doen is.... 
tja...als hij aan zichzelf wordt overgelaten, dan komt ie je misschien wel heel snel gezelschap houden in de hemel....   
huh

roosje
krakkie

Bericht van zondag op za 23 jan - 14:02

Hij is er heilig van overtuigd dat hij zich op zijn eentje uitstekend zou redden. Maar gisteren zei hij wel ineens dat wij elkaar hard nodig hebben; ik hem voor fysieke inspanningen en hij mij voor een beetje verstand en alle administratieve dingen. En zo is het. Ik zou veel fysieke dingen wel zonder zijn hulp kunnen regelen maar het zou allemaal veel omslachtiger worden met veel ritten met de regiotaxi waar je tijden op moet wachten en tig keer naar de winkels lopen terwijl ik nu de boodschappen in een klap allemaal tegelijk kan meenemen.

Vanavond is de nieuwjaarsborrel van ons blok maar Zman wil er niet heen dus ga ik alleen.
zondag

Bericht van krakkie op za 23 jan - 14:11

veel plezier bij de borrel!

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op do 28 jan - 11:03

Was de borrel leuk?

Wel fijn dat hij inziet jou wel nodig te hebben.
ietwat

Bericht van zondag op do 28 jan - 11:31

De borrel vond ik maar matig ook al waren er veel lekkere hapjes. Het punt is dat ik zo doof ben geworden dat ik me er maar een beetje bij voel hangen. Ik versta niks meer als ze niet vlak naast me zitten. Doofheid is eenzaamheid. Moet ik nog naar zulke bijeenkomsten blijven gaan?

Gisteren was ik bij mijn ex. Hij zou mijn foto's, 1688 stuks, van mijn oude tablet overzetten op mijn pc, in de dropbox. Het bleek niet te kunnen want je hebt daar 1 GB gratis opslagruimte en hij had voor die foto's 3,3 GB nodig. Dus besloot hij ze op een stick, die hij mij cadeau gaf, te zetten. Ik had zelf ook een stick bij me en die bombardeerde hij toen tot back up.  Ik beloofde hem toen een fles Bulgaarse homemade slivova (= pruimen) rakija, van onze eigenste boer in Oreshak als hij weer bij mij komt. 
Zal mij benieuwen of ik die foto's terug kan vinden als ik dat stickie op een dag in mijn pc plug en of ik erin zal slagen de allermooiste foto's naar de dropbox te transporteren.

Daarna reden we naar het belastingkantoor hier ter plaatse. Dat blijkt echter al bijna een jaar niet meer te bestaan. Als ik nu persoonlijk wat wil vragen moet ik naar Utrecht en eerst een afspraak maken. Maar ze kunnen je bij de belastingtelefoon ook voorlichten dus belde ik thuis daarheen en kreeg antwoord op mijn vragen.

Vanmiddag bij de mondhygiëniste geweest.

Laatst aangepast door zondag op do 28 jan - 17:38; in totaal 1 keer bewerkt
zondag

Bericht van krakkie op do 28 jan - 17:31

je kunt altijd nog op zo'n stilte retraite gaan....  hiha

Nee, ik snap wel dat t niet zo grappig is. Ik begin doof te worden, maar kan nog steeds bellen en zo, maar ik zeg een beeeetje te vaak hm? wat? sorry? say again?

roosje
krakkie

Bericht van ietwat op do 28 jan - 18:05

Ik mis bij m'n linker oor een stuk van het geluid, dus als het 's nachts teveel herrie is ga ik op m'n goede oor liggen, dat scheelt een stuk. Maar ik ben wel blij dat ik dat goede oor heb, het lijkt me erg vervelend doof zijn/worden. 
Maar het lijkt me dan inderdaad niet zo zinvol nog naar dat soort bijeenkomsten te gaan. Eigenlijk alleen maar niet leuk omdat je zo extra met de doofheid geconfronteerd wordt.
ietwat

Bericht van zondag op ma 1 feb - 21:50

Op 9 maart hebben we de jaarvergadering van ons blok. Daar versta ik ook al jaren de helft niet meer van maar ik wil toch weten wat er zoal besloten wordt want dat gaat ook over mijn portemonnee. 

Vorige week heb ik een app op mijn nieuwe tablet gezet waarmee je ook geluid kunt opnemen. Kwam ik heel toevallig tegen in de Google app store. Ik heb het al geprobeerd en het ging hartstikke goed. 

Ik nam Zman op terwijl hij tegen mij aan het tekeer gaan was en draaide dat af toen hij klaar was. Hij moest er zelf toen toch ook om lachen.  Laughing

Ik denk dat ik de vergadering ook maar op ga nemen. Moet nog effe kijken welke knoppen ik precies moet aanklikken en dat opschrijven. Als ik het niet versta kan ik het thuis afluisteren met behulp van de bluetooth speaker. De speakers van de tablet zelf zijn veel te zacht.
zondag

Bericht van krakkie op di 2 feb - 12:09

Slimme jij! Ik vind het wel frappant dat Zman er toch zelf ook om moest lachen! 

Ik ben benieuwd wat ze besluiten daar. 

Zelf ben ik BIJNA zeeziek. Ik hoef nog net niet te spugen, maar iedere keer als ik op sta, dan zweeft mn brein van links naar rechts los in mn schedel.... en das een rottig gevoel. Ben echt super licht in mn hoofd. 

Stil liggen.... dan is er niks aan de hand.... maar o wee als ik mn koppie beweeg..... 

t zal allemaal wel weer voorbij gaan. Ik heb tenminste lekker gedoucht vanmorgen, met een beetje hulp van fitsie.

roosje
krakkie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven